Gona

I <3 shopping

Kategori: Shopping

Här kommer lite av alla grejor jag köpt under dom senaste dagarna:




Fina & sköna shorts från Zara, älskar färgen på det andra paret, so nice :)


I did it! Köpte Twilight böckerna hihi, dock hade trean och fyran inte kommit ut i pocketformat på svenska ännu vilket var lite synd eftersom jag vill ha alla i pocketformat (så jag kan ta med när jag reser) Men eftersom jag kommer ta med massa andra böcker så kanske jag läser ut dessa lagom tills jag kommer hem då dom andra kommer ut i juli/augusti :)


Jag har inte direkt den sportiga stilen men jag bara älskar sånna här sköna tröjor med glada färger :)
Den här Fred Perry tröjan haffade jag på MQ-rean igår!


Hade lust och testa någonting nytt, men icke..Den var inte alls så bra. Får fortsätta med mina Dior mascaror helt enkelt, dom är ju grymt bra :)


Var bara tvungen att tipsa er om Wonderbra! Så himla grym BH för oss med lite mer grejor i bagaget HAHA nej men en är faktist riktigt bra, dessutom har den typ "over 50 ways to wear it" så den funkar till alla möjliga klänningar!
Finns att köpa på Åhléns för typ 400 spänn, lite dyr men helt klart värt det!

Kommentarer

  • jeenny säger:

    fina köp du gjorde :)



    hur mycket kostade din fred perry tröja du köpte från MQ ?

    jättefin var den :))

    & finns den kanske ff kvar, när köpte du den ?



    snälla svara måste veta för vill oxå köpa den hehe :D

    2009-06-12 | 16:53:00
  • Paajset säger:

    Äntligen har man fått in dig i Twilight-kretsen!! hahaha

    2009-06-12 | 17:22:27
  • GONA säger:

    SV: Jenny: Tackar!

    Den kostade 400 kr, hade kostat 800 innan men det var 50%, jag köpte den igår och det fanns tyvärr baa storlek M kvar på den, men när jag köpte så var den väl 3-4 st kvar där :)

    Hoppas du hittar den då! pusspuss



    SV Pajs: Hahaha yessss, Jag är en av er nu haha :D:D

    2009-06-12 | 17:49:24
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • nnikki säger:

    vad kostade shortsen?

    2009-06-12 | 20:03:51
  • GONA säger:

    SV nnikki: Dom gråa kostade 150kr och om blåa 200 :)

    2009-06-12 | 20:09:19
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: