Gona

Hey korkort here I come

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Fan va stolt jag ar!!! Fan vilken grym bilforare jag ar!! Lararen som jag korde med trodde mig inte att det var forsta gongen jag korde haha..jag ville aldrig sluta heller haha so himla roligt!!! Fick kora runt po ett sont speciellt stalle for och lara sig kora men jag var so duktig att jag ska fo kora runt po gatorna redan imorgon!!! Jag ar helt obeskrivligt glad..korkortet blir latt som en plattttt :)
Korde runt i 1 timme, fick inte karringstopp en anda gong aven fast vi fick stoppa po stoppskyltarna femtioelva gonger haha..Imorgon blir det tvo timmar wuhuu..efter att ha kort idag gick jag raka vagen till affaren och kopte massa gott for o fira hahahaha..sot jag e HAHA, nu blir det fixtrix o sen ska jag ut. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: