Gona

Goodnight

Kategori: Allmänt

Helloooo bitchääz! What's up?
Kom precis ut ur duschen, ska strax lägga mig. Måste upp rätt så tidigt imon, runt 10 nångång och åka in till stan och köpa lite grejor innan jag drar till Park Lane där jag ska agera statist i en Victoria's Secret backstage-film! Min vän Natascha går ju på deras visningar i Sverige och de sökte korta tjejer som ser bra ut och hon tänkte då genast på mig HAHA..ja, jag på mina 160 centimeter kan faktist göra nytta ibland..Helsvart outfit och platta skor ska jag ha..sen får jag sminka mig och ha håret hur jag vill..Känner mig nervös haha så pinsamt! Jaja ska iallafall packa ner lite grejer nu som jag kan ta fram där när jag ska leka stylist..på videon ska det ju se ut som jag sminkar modellerna så då kanske jag behöver lite redskap höhö..
Skorna får ni faktist se imon! Och dom fina naglacken jag köpte också, för jag orkar inte just nu, är helt död!
Godnatt snyggingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: