Gona

Goodbye

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jävlar jag är dödshungrig så det får bli ett kort inlägg!
Här kommer lite bilder från igår..

   
    
  

Ingen pallade dra ända till Linné för pizza bara jag så jag fick ge mig så drog vi till Tintin istället haha lika bra det för jag hade glömt hur god baguetten var (även fast jag och Nina var stammisar där väldigt nyligen haha)..
Jaja det blev ett bra farväl till Nina iallafall, vi tjötade en massor och hade skoj.
Kommer sakna henne som fan..Hatar sånt här! Men när vi pratade på natten så kom vi fram till att vi inte ska deppa för nästa sommar blir det inga jäkla farväl för då drar vi ut och reser tillsammans istället! :D
Jag & Itman bad henne göra allt hon gör i USA tre gånger, dvs för alla oss tre HAHA..åh nina :) Ha så jäkla kul i USA nu!!!
Snart är det vår tur Itman, oh yesss :D

Nej nu väntar varma mackor och Oboy på mig i vardagsrummet, är ensam hemma med lillen så det är chill..Regnar ute men för en gångs skull tycker jag att det är ganska mysigt eftersom jag är så seg idag att jag bara vill sitta inne! Får ringa mamma och be henne köpa Ben&Jerry's till ikväll...hehe.
Efter frukosten visar jag lite shopping som jag gjort på senare tid! Håll utkik!

Oj, blev inte så kort inlägg trots allt haha, jaja jag älskar ju att skriva vad ska man göra :) Hörs strax!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: