Gona

Fashion show in Prishtina

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hej!
sorry for dolig uppdatering men jag har varit ute och rest idag. har flugit till kosovo hihi. har haft en sjukt rolig kvall!
Min kusin tog sin examen som designer dom ordnade en stor fashion show mitt po gatan (paris inspirerat) och det var soooo himla grymt! och min kusin ar sooo himla grym designer fyfan va stolt jag ar! har tagit tusentals bilder som ni kommer fo se snarast!
hittade aven min framtida man idag..HAHA varlden vackraste alban, han var uppe po catwalken..modell soklart, jag ska gifta mig med honom har jag bestamt (MAMMA ta det lugnt jag skojar bara! hahaha)
nu kom jag precis ut ur duschen, ska bara ta po mig och sen blir det paaarty!! fan va kul det ska bli! godnatt babes!

Kommentarer

  • Qendresa säger:

    Oh är du redan där nere, Hur är det där? och vädret haha?



    Hoppas du har det så underbart där...

    Kram /Qendresa =)

    2009-06-28 | 00:53:12
  • b säger:

    omg du måste uppdatera varje dag och berätta hur allt är :) LOVAAAAAAAAAAAAA :)

    2009-06-28 | 10:36:36
  • sara säger:

    HITTA HONOM! HAHA värsta stalkern, jag lovar det är så typiskt mig och sitta o söka överallt dagen efter, hemsk människa och väldigt deprimerande fkt hahahaha



    2009-06-28 | 11:56:12
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/
  • J säger:

    Oj vad spännande med en sådan show och kul att faktiskt känna någon som är delaktig också:)

    2009-06-29 | 11:51:23
    Bloggadress: http://barasanningen.blogspot.com
  • GONA säger:

    SV Qendresa: Haha jaa I'm here hehe :p Vadret ar underbart, det ar stekhett sen kan det bara borja regna i typ 20 min fron ingenstans sen ar solen framme igen haha asweird!

    Ska du komma hit ner ior eller :)?



    Tack so mkt hoppas du har en underbar sommar!

    Puss



    SV b: Hahaha jaaa ja ska forsoka ja lovar! Va sot du e hehe :) puss



    SV sara: HAHAHAAHAHAHAHAHA du e kung brosh! Ja har fott reda po hans namn iallafall, det ar ett steg narmare iaf hahahaha (a)



    SV J: Jaa det ar det verkligen! Haha ja, har tvingat henne och sy massa klanningar till mig nu so dt e verkligen kul hehe :p

    2009-07-05 | 13:06:10
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: