Gona

=)

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Vilken bra dag. Lite ensamt att gà runt pà stan själv dock. Saknar mina babes. Sàg sjukt mànga snygga killar idag haha dom är framme igen! Mullatterna..dom lyckas jag nämligen aldrig se pà vintern..men nu sà, önskar du var här Itman!!! Sà vi kunde njuta av utskten tillsammans hahaha..shit jag brukar va ganska kräsen när det gället utseende pà killar, alltsà det krävs nàgot speciellt för att jag ska kunna kalla en kille snygg men dessa skapelser här är perfekta!! Men när dom väl pratar med mig fattar jag ingenting hahaha, och istället för att säga pà engelska att jag inte förstàr sà ignonerar jag dom bara..att jag ska vara sà blyg HAHA. Nej men innan jag kom hit sà pratade jag och Itman om Schweiz och hon var verkligen sugen pà att följa med ner hit nàngàng, det skulle vara sjukt kul! Màste göras nàngàng i framtiden :) Dock kommer jag ju inte komma tillbaks hit pà ett tag (om jag inte kommer i höst i en vecka) eftersom jag kan varken komma hit pà vinterlovet eller sommarlovet..
Jaja iallafall, idag planerade vi Kroatien-resa, det blir nog av! Wuhu. Isàfall bokar vi om vàra flygbiljetter fràn Milano istället!! Yes dà fàr jag äntligen besöka kära Milano ocksà =) Syrran kanske ocksà àker med om hon inte har för mycket jobb hemma i Sverige. Getoar är iallafall med, yeeeay! Fan va kul det ska bli :) Fàr hoppas pà att pappa inte har sà fullt upp med jobbet i augusti bara hehe..

Kanske àker till Kosovo pà lördag istället! We will see, antingen 27 juni eller 1 juli. Fan va kul det ska bli. 13 juli ska jag pà bröllop i Makedonien! Detta kommer bli en klockren sommar. Hoppas bara pà att Gime ocksà àker ner iàr..dà jävlar!


Underbara Kroatien..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: