Gona

En typisk söndag

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Gud, vad är det med mig? Jag har blivit världens lataste här! Bara sover och sover hela tiden. Alla sömnlösa nätter màste ha slagit tillbaka pà mig. Orkade iallafall ta mig ut pà en kvällspromenad, musik i öronen och gick o gick o gick tills jag ingsàg att jag kanske gàtt lite för làngt, dà fick jag panik och joggade tillbaka hela vägen hem. Skönt som fan.

Fick syn pà ett par underbara skor i ett skyltfönster som jag ska springa iväg och köpa det första jag gör imorgon! Jag tänkte Rihanna när jag sàg dom, fràga mig inte varför hehe..
När jag inte sovit sà har jag spelat sönder playstation3 och ätit & ätit. Jag och lillebror körde ner med vespan till en italiensk pizzeria där vi köpte med oss underbar pizza!
Solen var inte riktigt stark idag, därav vi skippade stranden..jag vill lägga mig tidigt ikväll sà att det blir morgon snabbare sà jag kan gà ut pà stan och shoppaaaa =))

Ska förresten boka biljetten till Kosovo snart, àker antingen 27 juni eller 1 juli, fàr se hur det blir :) Fick pengar av pappa till körkortet idag ocksà, eftersom jag redan hade sparat ihop egna pengar som jag tänkte betala med sà kändes det himla gött, nu kan jag spendera dom pà shopping istället (wuhu).


Imorse ville lillebror inte sluta tjöta pà pappa om en rundtur, sà han blev överlycklig när pappa äntligen orkade gà upp haha..

:)

mums!
 
Tänker pà dig Tara hahaha..


Lillebror har laddat ner Family guy - The movie sà nu blir det film! Godnatt ♥

Kommentarer

  • denice säger:

    åh vad kul det låter! hur länge stannar du där då?

    jo men var okej för att han bestämt allt samma dag, så det blev rätt lyckat :)

    2009-06-22 | 11:00:03
    Bloggadress: http://denicethunberg.blogg.se/
  • Tara säger:

    HAHAHA gonqeee! (L) hahaha

    2009-06-23 | 00:12:55

Kommentera inlägget här: