Gona

Dresses ♥

Kategori: Shopping

Här kommer dagens dress-shöpping :)

 
Först fàr ni en bild pà hur H&M klänningen sitter :)

Nedan kommer alla klänningar jag köpte idag pà Bershka..














Söta va? Jag har suktat efter söta klänningar hela vàren och nu äntligen fann jag massor pà en o samma gàng :)

Köpte även dessa coola tights/leggins/whatever..

Tänk svarta höga klackar, the little black dress och kavaj. Visst làter det rawr? hihi..

Nu ska jag skicka iväg ett mess till min vän Leonel och fràga hur han har det i Rhodos, sen ska jag fortsätta läsa pà min älskade bok tills jag somnar :) Godnatt! ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ohhh fan va fusk, alla klänningar va skit snygga!!! särskillt dem första.. ska se om ja kan hitta den på hm här. Jag har oxo shoppat idag=))) ha de underbart te duaaaa pussss

    2009-06-25 | 23:59:26
  • GONA säger:

    SV: Antar att det är du alb haha? Jag kan köpa till dig den fràn H&M här om du vill :)? Den är pà rea, 140 spänn! Dock finns det bara storlek 38 kvar. Ringer dig imorgon sà fàr du säga till vilka klänningar du vill ha sà kan jag köpa dom till dig :) pusss love u and miss u din geek haha pusss

    2009-06-26 | 01:03:47
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: