Gona

BENNY BENASSI @ NIVÅ

Kategori: Allmänt

JAG SKA PÅ BENNY BENASSIIIIIIIIIIII!!!!! JAG ÄR SÅ ÖVERLYCKLIG!!! ÅH FYFAN VA BRA!!
Nu står vi med på gästlistan till Nivå på fredag och va det ska festas..och nu när vi fick reda på att vi kommer in så bestämde sig Natascha för och fira sin födelsedag då istället så vid tolvslaget blir hon 18 år också, så jävla gött!!
Var nyss och fika med Natascha, Nina & Tara och vi satt i cafét när vi fick reda på att vi kommer in och vi skrek och hoppa och high-fiva hahaha sjukt mobbade men otroligt glada!!
Fan va kul det ska bli, BENNY FUCKING BENASSI ska vi se! Först David Guetta och nu han..yääässss!!
Och så köpte jag ett par äckligt snygga skor också som ni får se sen! Nu ska jag äta på balkongen och lyssna på min älskade Benassi! Hihi life's great!
Och ett stoooort plus för att ITMAN e på! Hon som hatar house musik är på för min skull, åh va jag älskar dig min pärla =)

LOVE YOU GUYS!

Kommentarer

  • NATASCHA säger:

    VI SKA HA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FUCKINNNNNNGGGGGGGGG KUUUUUUUUUUUUUUUUUUL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH !!!!!!!!!!!!!!!!!



    TE DUA

    2009-06-02 | 21:38:38
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: