Gona

6 juni

Kategori: Allmänt

hallå hallå ett ett tvååå HAHA har inte återhämtat mig från igår ännu (kanske märks?)..Var ju på pisshumör och så men allt vände som tur var..Så igår gick vi då ut för Nataschas 18årsdaaaaag! GRATTIS GRATTIS BABY!! Hoppas du hade sjukt skoj igår!!
Fyfan vilken kväll asså hahaha snacka om att vi bokstavligen ägde hela dansgolvet HAHAHA det var ju så himla skoj och alla var så pepp och vi blev bjudna på massa gratis drinkar och det var gött som fan! Snygga som fan var vi också, yeayea det var himla götttt...Var väl hemma nångång vid 4 och det var underbart att promenera hem (platta skor, hallelulja for that) medans det var så ljust ute..Hemma var det bort med smink, borsta tänderna, dusch och så laddade jag upp med massa vatten och sen decka jag..vakna runt 10 för att jag var DÖDShungrig..åt bara frukost igår så ni kan ju tänka er!! Och det värsta är när man är hungrig en riktigt lång tid och man äter så har man fortfrande ont i magen o nu gör det ooont :(
Men det ska nog gå över snart, ska lägga mig och sova några timmar till, ikväll ska bli skojjjjjjjjj som fan!
Bilder får ni senare, orkar verkligen inte med det nu!


Graaaaaaaattis på 18årsdagen baby!!

Kommentarer

  • Tara säger:

    denna kvällen va klockrrrrrrrrrrren

    2009-06-06 | 15:40:56

Kommentera inlägget här: