Gona

10 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

10 dagar kvar!!! Fanfanfan, varför bokade jag inte en tidigare biljett? Haha fan nu ångrar jag mig..Åker alltså iväg den 18 juni, till den 18 augusti..2 hela månader! Fyyyfan va skönt alltså.

Stannar väl i Genéve till början av juli nångång sen sätter jag min lilla rumpa alldeles ensam på ett plan till Kosovo för och stanna i cirkus en månad. Ska köra bil som en galning, shoppa, sola, bada och festa..Ska bli riktigt skojigt!
Ska umgås en massor med min nyfödde kusin och gudson också..Han föddes förra året när jag var där och jag var den första som fick bära honom, jag fick även bära honom från sjukhuset ända till bilen, kände mig asstolt för man brukar inte lita på mig när det gäller sånt..eller mamma tror aldrig att jag växer upp så hon tror inte jag vet hur man håller en bebis HAHA men som tur var så var jag ensam i Kosovo förra året med..Iallafall jag fick bli hans gudmor! Skitgulligt haha, måste hinna köpa lite söta grejer till honom innan jag drar fan, han fyller ju 1 år snart hihi :)

När jag kommer hem (till Genéve) i slutet av juli så blir det förhoppningsvis en Kroatien-resa med familjen! Ska bli brun som en..chockladkaka! Försöka iallafall hehe..
När jag kom hem går jag i trean! Fan va stor jag känner mig, tiden går jävligt fort..När jag kommer hem är det dessutom endast 4 månader kvar tills denna lilla filur blir 18! Ska fira det bigtime med Mirna (som fyller dagen innan mig)..Funderar på att ladda upp med alkohol från Danmark redan påvägen hem nu den här resan i sommar hahaha, så mycket längtar jag..

Ett år kvar tills vi tar studenten iallafall..och ett år kvar tills jag och mina vänner tar Europa med storm hihi ;)
Nej nu känner jag att det blev alldeles för mycket framtid här, nästan så man blir deppig när det blir för mycket sånt här prat haha..Nu har jag iallafall något annat roligt och se fram emot - nedräkning: 10 dagar!


Genéve, Schweiz


Kosova


Kroatien

Kommentarer

  • Mirna säger:

    vi måste bestämma vad du ska köpa!!! du måste köpa goda smaker!

    2009-06-08 | 17:17:21
  • GONA säger:

    SV Mirna: Hahaha jaa jag vet fan! hahaha

    2009-06-08 | 19:22:20
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: