Gona

Shopping in Prishtina

Kategori: Shopping

Sorry att det tog son tid, men efter duschen sprang jag upp till frisoren och fick mitt hor fonat, varfor gora sodant sjalv ner det kostar typ 50 spann?


Sohar blev resultatet :)


Jag hade turen med mig igor, haffade dom tvo sista smo amerikanska flaggorna i butiken..en till mig och en till dig Itman!


Och so en varsin sont her halsband till mig och It ockso!


Alskar flatade armband!

 
En jatteharlig klanning, syns dock inte so bra men det ar alltso en urring der framme..

so himla skon, bara axlar och underbara farger till den fina brennan :)

Sooo mycket finare i verkligheten, och so en bar axel ockso, himla snyggt!

Ett par riktigt snygga svarta pumps!
Gillar egentligen inte pumps, tanker alltid po dom der fula fron dinsko med typ 5cm klack som hela Sveriges befolkning verkar ha, ush, hatar dom..so himla fula! Forknippar dom alltid med pumps haha..men so hitta jag dessa snyggingar!
Det var faktist en investering aven fast dom var dyra, jag har ju knappt nogra partyskor till vintern, nastan alla mina ar ju med oppen to :p

Kommentarer

  • M irna säger:

    Sexig bild wow :P hahhaha Miss u!!! tont.. hur gor korning?? SVARA PO FACEBOOK din bulle! :D

    2009-07-22 | 21:15:05

Kommentera inlägget här: