Gona

Nu drar jag till Montenegro!

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Okej, igor var definitivt basta kvallen hitills! So sjukt skoj!!! Har massa bilder men ja orkar verkligen inte lagga upp alla, ja vet att min blogg har blivit sjukt trokig men det ar sont som hender ner man e ute o reser tyverr..Nar jag kommer tillbaks so vet ni att ni kommer fo bilder i mangder iallafall..eller nar ja for mer tid helt enkelt..
Ikvall drar jag do iallafall ivag till Montenegro i typ en vecka eller mer, vi har inte bokat returbiljetter an so vi for se hur vi trivs o utgo fron det :) Nu till the bad news, jag tror inte jag kommer kunna blogga medans jag ar dar, ja menar man ar vid havet och allt man gor e ju att bada och sola hela dagarna och go ut och ata middag mot kvallen och sedan party so jag tror knappast jag kommer hinna dra po internetcafe medans jag e der..men you never know, kanske smyger in en stund po ett internetcafe om skriver nogra rader om hur jag har det :)

asch ja legger val in nogra slumpvis do hehe :p









Labi var dar!!



Kommer fler nogon vacker dag I promise hahaha :)
Nu ar iallafall allt packat, ska ivag och kopa mig ett par converse..Love it! Har shoppat en del..ni ska fo de det ockso en vacker dag hehe..
Hors nar vi hors! Love u guys!


Jag kan aldrig lara mig packa smart och det for jag helt enkelt leva med hehe..behover ju ando aldrig bara mina egna vaskor hihi

Kommentarer

  • sara säger:

    brooooe, uppdatera mer ! Haha

    2009-07-08 | 16:21:56
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/
  • alba säger:

    du e vackrast som vanligt bitch!!! åhh vill va därrrrrr fan=) pusssss

    2009-07-10 | 23:08:25
  • Sandra från flygplatsen :D säger:

    Heeej igen sötnos! Skulle bara säga att klänningen du ville ha på HM finns nu på hemsidan i din storlek ;) den är även på rea :D puss och kram

    2009-07-14 | 12:48:32
  • GONA säger:

    SV Sara: Hahaha ja forsoker bror ja forsoker!



    SV alba: hahaha thank uu sis! jaa, det skulle vart tusen gonger roligare om du va heeer! pusss



    SV Sandra: Hej gumman! Tack sooo mycket men ja hittar inte den po hemsidan fan :( kollade po dam o klanningar, o po sale, till o me po divided men den verkar inte finnas kvar :/?? pusspuss!

    2009-07-19 | 11:58:12
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Sara: Hahaha ja forsoker bror ja forsoker!



    SV alba: hahaha thank uu sis! jaa, det skulle vart tusen gonger roligare om du va heeer! pusss



    SV Sandra: Hej gumman! Tack sooo mycket men ja hittar inte den po hemsidan fan :( kollade po dam o klanningar, o po sale, till o me po divided men den verkar inte finnas kvar :/?? pusspuss!

    2009-07-19 | 11:58:18
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: