Gona

Barbie?

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

I vantan po pizza so gor  ja en son her "rolig" liten testgrej haha..



Hur Barbie är du?

Jag älskar...
( ) Att ha lösnaglar
(x) Att ha långt blondt hår
( ) Ha rosa på mig
(x) Små hundar
( ) Ha söta små accossearer
( ) Hatar att gå runt i bara svart
(x) Body lotion och body butter
(x) Att blogga

Totalt: 4

Jag klarar mig inte utan...
( ) Läppstift, speciellt rosa
( ) Att gå runt utan en spegel i väskan
(x) En kamera
( ) En kille i mitt liv
( ) Smink
(x) Hårinpackningar och balsam varje dag
(x) Rengöringsmedel

Totalt: 3

Jag bär alltid med mig...
( ) Smink i min väska
( ) Ett rosa läppstift
( ) En extra tröja om jag behöver byta i stan tex
( ) Tofsar och hårgrejor

Totalt: 0

Jag är...
(x) Perfekt
() Ful

Totalt: 1


Totala summan: 8
Antal:
5 - 10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
11 - 15 Du är på spåret att bli Barbie! Keep going!
16 - 21 Du är en riktig Barbie! Go girl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: