Gona

In Montenegro

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hellooooo babes!
Hur mor ni? Jag mor underbart bortsett fron dom hemska myggbetten jag fott, alltso jag har 8 stycken BARA po handerna!!! Sjukt..ansiktet ska vi inte ens tala om! Och mina ben, nej fyfan stor o kliar mig hela tiden som ett sjukdomsoffer haha..Jo men annars ar det helt underbart och jag ar bruuun hihi..en svensk snubbe (alban fron swed) sitter bredvid mig o glor po allt ja skriver so ja kan lixom inte skriva helt fritt hahaha..pinsamt om han skulle se detta do va hahaha, har minimerat sidan helt minimal hahahaha herregud va lattroad ja e..Jag har massaaa bilder men for lagga in dom ner ja drar tillbaks till kosovo..vilket ja gor typ fredag eller lordag i think? For se hur det blir..men ja borjar trottna lite nu, det ar jatteharligt men ja trottnar snabbt po samma miljoer..har so mycket o berattaaaaaa men for ta det ner ja kmr till kosovo istallet..
Har tappat alla mina krafter! Alltso ja orkar verkligen inte med nogot, gor upp po morgonen kakar frukost drar till stranden och sover i typ flera timmar, badar, sover i flera timmar, ater glass, sover i flera timmar, badar hahahaah..aa typ so..sen hemma blir det duschen sen blir ja heeelt seg, fastan ja inte har energi till o typ rora mig so lyckas ja ando vara uppe hela natterna och skvallra med min kusin, han berattar historier och ja sitter bredvid o blir helt fascinerar o tvartom hahaha..


Saknar mina syskonnnnn o mina vanner..sitter o snackar med itman nu..hon beratta att hon hade varit hos mig med tara & gime o chillat me min brosha o petros innan dom hade okt till schweiz, dom tontarna blev varsta avis ja vill ockso vara med i deras tramserier hahaha..nej men gud saknar dom alla som fan! O sis ja har sooo mycket o beratta!! Det dar po telefon var ingenting hahahaa...som ja sa till mamma, vi har skvaller for en hel monad nu hahahaha..gime, ja ringer dig imorgon forresten!
Nej nu ska ja chatta vidare med mina fina vanner, vi hors! Pusssss

PS. Svarar po kommentarer ner ja oker tillbaks till kosovo!

Kommentarer

  • pian säger:

    Hejsan! Jag är med i en fototävling och skulle verkligen behöva din röst! Hoppas du ställer upp, ha en bra dag! Kram http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

    2009-07-15 | 21:49:05
    Bloggadress: http://ruweni.blogg.se/
  • Your soulmate säger:

    hahaha you're back you freak .. i missed reading your blogg(if that's the word)..

    Saknar dig med, och ja när du kommer tillbaka så blir det mer trams oroa dig inte babe :D..

    Hälsa hela familjen, saknar alla (L).



    Hugs and Kisses ... Aunt Itman haha

    2009-07-16 | 01:43:35
  • Anonym säger:

    va späännanade hihih, ja kanske kommer till geneve när ni e där. så berättar ni live hahah pusss

    2009-07-16 | 14:23:20
  • tara säger:

    jag saknar dig!!!!

    2009-07-16 | 18:41:18

Kommentera inlägget här: