Gona

TV-team i tradgorn

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Haha fan va roligt. Var ett TV-team her tidigare. Dom skulle intervjua min fasters man, det hender ju dagligen hos dom men det kanns ando ganska coolt for oss som inte ar vana haha. Anledningen till att han ar mer eller mindre kand i Kosovo ar for att han har varit premiärminister i Kosovo tidigare och numera ar han "president" i staden Mitrovica..dom kallar det president i Kosovo men jag tror att det i Sverige kanske skulle kallas guvenor? Jag vet inte men iallafall, TV-teamet var utanfor och han frogade om jag ville vara med po TV haha, har varit det innan, ner jag var liten foljde jag med till en kyrka der nogonting stort hande, visste inte riktigt vad som pogick men det var kalabalik haha. Hade iallafall massa smo inbakade flator i horet och min sota kusin (vanessa, deras dotter) hade smo bollar over hela huvudet haha sota vi var, sandes over hela Kosovo och till och med i USA (dom flesta der var amerikaner). Jag sa forstos nej direkt till o vara med po TV nu haha, att hela Kosovo ska fo se mig i pyjamas, no thanks haha lillebror var iallafall med so ikvall lar vi se tonten po tv-rutan haha..
Juste, Bajram Rexhepi heter fasters man ifall nogon politik-intresserad alban der ute undrar haha..

Annars so satt jag och laste bok och tittade po medans Arber och Vanessa badade i bassangen, sedan blev jag sjukt sugen po o hoppa in och dom tjotade ihjal sig, hoppade i mina bikinis och ner dom sog att jag var povag o hoppa in blev dom overlyckliga haha gullungar, vi log der och badade i flera timmar, asskont! Sen blev det duschen och sen hade dom lagat pite, muuums, gud vad jag saknat min favoritratt!!

Nu busas det i vardagsrummet, ska ivag och joina dom! Ikvall blir det som sagt Prishtina, har tillgong till dator der med so det blir nice! Puss

Kommentarer

  • habib bajraktari säger:

    heee bajram rexhepi a oo luje luje

    2009-07-31 | 02:59:19
  • GONA säger:

    SV habib bjraktari: hahahaha okej? fan va albansk du lät dà haha, dock uppfattar jag inte riktigt om det där var negativt eller positivt :p

    2009-07-31 | 20:39:36
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: