Gona

Om jag kunde drömma

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Okej, jag är helt förälskad..nej, jag har inte sett ett par nya skor som jag trànar efter! Utan jag är faktist kär i Edward! Jaja ja vet, alla är ju det, men det här är annorlunda faktist! När jag sàg filmen tyckte jag inte alls han var snygg, trots att han hade that babyface som jag älskar (dà menar jag förstàs babylen hud med starka manliga drag) fast nu när jag läste den första boken sà blev jag helt förtrollad!! Herregud att man faktist kan bli kär i en karaktär haha! Jag lovar, ja kunde inte sluta tänka pà honom idag..började läsa boken igàr pà morgonen och blev självklart klar samma dag, jag gick varken till stranden eller pà shopping trots att det var stràlande väder, jag var fastklämd i sängen med min bok..Jag älskar att det stàr en kommentar pà baksidan av boken där man varnas för beroendeframkallning, sà jävla sant!
Ja sà nu màste jag ju självklart ladda ner och se Twilight igen, denna gàngen lär den ju vara tusen gànger bättre!

Eftersom 3an och 4an inte hade kommit ut pà svenska i pocketformat när jag var i Sverige kunde jag bara köpa 1an och 2an vilket känns väldigt sorgligt nu med tanke pà att jag inte kan hàlla fingrarna borta fràn den andra boken och jag är inte hemma förräns om typ 3 veckor!!! Sis, om du har vägarna förbi stan sà bara màààste du köpa dom tvà sista böckerna pà svenska i pocket och självklart ta med dom när du kommer hit pà Màndaaag :)

Sà, för att komma tillbaks till själva ämnet hehe..Edward, den perfekte killen or what? Jag älskar när han retas med Bella, sà himla gulligt. Jag älskar när han blir sàdär svartsjuk och jag ääälskar när han säger till Bella pà telefon "Det känns som om du tog med dig min ena halva när du gick iväg" and she's like "Kom och hämta din halva dà?" gosh sà söta haha!

Jaja nog om kärlek och sànt trams nu, strax kommer ett inlägg upp om vad jag haft för mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: