Gona

I'm off to Mitrovica!

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Tjoho! Hur mor ni kara lasare? Jag mor underbart men ar lite trott bara, 9 timmars bussresa ar ju inte att rekomendera. Tur att vi bokade en extraplats po bussen so jag kunde stracka ut mina ben nar ja sov, ja avskyr att sova sittande haha..Medans jag log o halvsov so horde jag mamma saga femtioelva gonger till mina kusiner att hon aldrig mer ska resa med buss och vad hon tankte po ner hon boka bussbiljett osv haha..Jag som fick bra med somn derimot tyckte inte att dt var soo farligt hehe..Nar vi kom hem runt 6 so decka ja direkt och vakna inte forrens 12, kakat frukost, duschat och packat upp..Ska strax packa ner igen eftersom jag drar mig till Mitrovica idag. Ska traffa min kara faster o hennes familj o so farmor. Dom bor i Prishtina men dom har ett stort hus i Mitrovica som dom oker till varenda helg so jag drar mig dit nu, sen blir det Prishtina po mondag, yeay ser fram emot shopping hihi..Lillebror foljer ockso med so det blir skoj.
Oker inte forren vid 5 so jag ska forst in till stan en snabbis och shoppa lite..ar sugen po nogot nytt!
Hors senare, har dator i Mitro for bara hoppas po att min sota kusin Vanessa inte trasslat till den bara hehe..

Btw so ar jag superglad och allmant supernojd med livet..just nu kanns allt perfekt och det kanns som allt gor min vag..det ar helt enkelt underbart :) att jag numera ar bruuun och darmed mycket snyggare (haha) gor ju inte saken samre heller ;P

Puss!


Strandpromenad..

Kommentarer

  • albaa säger:

    snygggggggg!! ej om du hittar riktigt snygga bikini så köp till mig!!!, din tjuv förrseten att du snodde mina brasilen bikini haha puss

    2009-07-18 | 14:14:54
  • GONA säger:

    SV albaa: hahaha ja i promise! vilken storlek ska ja kopa isofall? hahaahahah ja visste inte att du skulle anvanda den hahaha sorry, tar med den till kroatien, anvande den bara en gong haha (a) pusss

    2009-07-19 | 12:00:33
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha de e lugnt. ja har s ,,typ s där nere o m där uppe pusssss

    2009-07-21 | 17:14:48

Kommentera inlägget här: