Gona

Igorkvallen

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hallo!
Riktig lyckad kvall igor, aven fast jag lyckades gora hol i mina nya fracka tights med ett jakla cigarettbrannmarke..mitt ben sved som in i helvete men det ar val dar alkohol ar ett stort plus haha? Bekim hade tydligen bestallt bord so sjalvklart joinade vi honom der haha , alskar o go ut med mina morbroder her, dom har so jakla mycket respekt her so man behandlas som en drottning vart man an gor haha..Musiken var iallafall gryyym, dansade och skrek gjorde vi soklart haha, dock blev det valdigt lite bilder igen haha..men vort umgange ar inte so fortjust i bilder, alltid bara jag o E som vill ta kort haha..
Jaja kvallen slutade som vanligt at Roni's haha, dar satt vi och drack o so kom det plotsligt pizza som bartenderna hade gott och kopt till oss utan att vi ens bad om det haha? Ja vi hogg iallafall in, dohungriga som vi var haha..

Vaknade inte for so lange sen och har tagit en dusch, ska strax ta po mig sen ska jag ut po stan och ta en fika i solen!
Love :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: