Gona

=)

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hej!
Körde runt i två timmar idag och jag kan inte säga annat än att jag är stolt! Körde mitt i stan och på motorvägarna (finns inga trafikljus här HAHA) körde 65 km i timmen vilket jag tycker är grymt med tanke på att jag tidigare bara kört i en timme i mitt liv! Jag älskar att gasa, hatar när det går sakta fan haha..
Mamma och lillebror är här nu! Vi sitter hela släkten hos min morfar, vi ska snart äta sen ska vi till min kusin och fixa oss och ikväll ska vi till Mango, dom firar ett år så det blir ett stort party där. Man behöver tydligen en inbjudan till och med men vi är ju VIP's så det blir ju inga problem hahaha..Hoppas ni också har en trevlig kväll! Känns som jag har sä mycket o berätta men orkar verkligen inte sitta här & skriva när det finns så mycket annat o göra..

Godnatt!

Kommentarer

  • sab säger:

    Är du från Ferizaj? Jag älskar Mango och Roni, bäst i stan! haha :)

    2009-08-21 | 22:39:49
    Bloggadress: http://youloveher.blogg.se/

Kommentera inlägget här: