Gona

Croatia!

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hej bloggen! Allt bra? I hope so :)
Har faktist saknat bloggen..saknat och lagga upp massa bilder och svara po kommentarer, har blivit alldeles for lite sont nu under sommaren, trodde faktist att jag skulle hinna blogga mer menmen..Just nu sitter jag iallafall i fasters hus i Mitrovica. Dom har kopt en liten bassang po tradgorden som lillebror och kusin badar i hela hela tiden haha..Det ar verkligen jattemysigt har! Ska ta massa bilder som ni for se sen :)
Ikvall oker vi tillbaks till Prishtina for och sova der och imorgon ska jag & Vanessa ha en shoppingdag! Vet inte riktigt om jag ska tillbaks till Ferizaj po mondag kvall eller tisdag morgon..po onsdag morgon oker jag iallafall tillbaks till Schweiz. Den 22 juli, efter exakt tvo veckor i Geneve, den 4 augusti, so drar vi till Kroatien! Ja, pappa hade tydligen planerat en resa till oss alla ner dit! Ar so glad, ska bli so himla skoj! Broshan ar ju i Geneve och syrran oker ner 3 augusti so dom ska ju ockso med, yeaay hela familjen samlad, precis som forr! 4 augusti till 14 augusti ar hotellet bokat. 4 dagar efter det blir det back in Sweden, kanns ganska sorgligt, vill inte tillbaks! Saknar mina vanner bara annars skulle jag kunna stanna i flera monader till haha..
Iallafall eftersom vor stora bil ar i Sverige so tankte pappa hyra en stor bil igen (han gjorde i borjan utav sommarn ockso), i tvo veckor ungefar som vi kor ner med till Kroatien (tar typ 5-6 timmar) fast dom hyr tydligen inte ut bilar som ska ner till Kroatien eller Slovenjien :S fattar inte varfor menmen, vet inte hur vi oker ner nu men det loser sig, som vanligt :)


Juste, kom precis po att ja moste ringa och froga pappa vart i Croatia vi ska till haha..sist var vi iallafall i Makarska, uuuunderbar stad!

Nu ska jag umgos! Pusshej!

Kommentarer

  • Mia säger:

    När du ändå ska till makarska unga dam ta ditt pick och pack och kom upp till mostar över dagen tar 2-2½ timma med bil :) så bjuder jag på cevapi hahahaha

    Puss



    p.s jag har gjort pizza 3 gånger sen mamma o mirna åkte ville bara meddela dig... puss

    2009-07-19 | 15:05:31
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: