Gona

Brollop

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Kort update.
Va ute och parta igor, roligaste kvallen hitills! So himla roligt, ja har bilder men ja hinner inte ta in dom just nu for ja ska precis ivag. Efter att ha varit uppe po dansgolvet o skakat rumpan (avan fast min ryggverk vill doda mig!) so satte vi oss po en uteservering och vrakte i oss pizza. gott!
Imorse var ja tvungen och vakna 9 for o kora runt med bilen, var hemma 12 dodshungrig. Sen okte ja runt till lite olika kusiner och sen kom ja hem o sooov. Bestallde hem pizza o hamburgare for en stund sen och nu har vi precis atit fardigt. Nu ska jag ut po stan och shoppa! Ikvall blir det brollop tydligen haha, nej men brollopet ar imorgon men i kosovo firar man det flera dagar i rad och ikvall kommer alla sitta po deras tradgord med hog musik, dansa och skoja o skratta tills man pissar ner sig. Massa ungdommar ockso so det blir skoj som fan :)
Vi har bokat biljetter till Montenegro (Ulqin) po mondag so det ska bli skoooont!
Ha en underbar kvall ni med! LOVE


PS. ja suger po o svara po kommentarer ja vet men ja ska forsoka svara sofort ja har tid! Don't be mad hehehe..

Kommentarer

  • Naim säger:

    Hur fan kan ni åka till Ulcin istället för Albanien??? Albanien är tusen gånger vackrare och roligare än det där jävla serbstället.



    Nejse :D ha så kul under din vistelse i Kosova :D snart är jag där.



    // Trogen läsare :p

    2009-07-04 | 21:54:24
  • GONA säger:

    SV Naim: Hahaha ojojoj var inte so aggressiv do haha :p mina kusiner ska dit so vi valde att hanga me dom istallet for att oka sjalva till albanien :)



    haha tack! Vart i kosovo bor du do?

    Kram! Roligt o hora att du ar en trogen lasare hehe =)

    2009-07-04 | 23:00:56
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Naim säger:

    HAHA :P sorry men jag hatar Ulqin :p det är drf...



    Jag bor utanför Gjakova kära du :)



    Hur länge är du i KS??



    Kram

    2009-07-05 | 15:21:07
  • GONA säger:

    SV Naim: Hahaha jasso, nogon dolig upplevelse darifron eller hatar du det bara i allmanhet hehe?



    Jaha ok, ja har ingen aning hur lange ja stannar her faktist, tror det blir till den 22 juli typ :p hur lange ska du stanna do? Kram!

    2009-07-05 | 15:49:59
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Naim säger:

    Haha :p nej jag hatar bara att det är Montenegro/Serb ställe :p ...



    Jag kommer den 19e tom 31e...



    Ej, adda mig på den msn jag skrev som epost, om det går bra :) ..



    Kalofsh mirë

    Naim

    2009-07-05 | 16:28:59

Kommentera inlägget här: