Gona

Yes..

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Hallàà folket! Jag ber verkligen om ursäkt för dàlig uppdatering men nu har ju syrran ocksà blivit en bloggnörd och dà är det väldigt svàrt att finna datan ledig!
Vaknade halv 4 idag!! Jag som skulle fixa min sömn haha, somnade nàngàng vid 5-6..tittade pà Nyckeln till Friheten och Gladiator igàr och jag kan lätt säga att dom numera är mina favoritfilmer! Nyckeln till friheten har till och med valts till världens bästa film - I wouldn't disagree!
I nästa inlägg tänker jag skriva lite kort om dom sà ni fàr lite hum om vad dom handlar om, och förhoppningsvis ocksà tittar pà dom..men haha, det har ni säkert redan gjort eftersom dom rankas som världens bästa och kändaste filmer..

Oh juste, vet ni va jag kom pà idag när jag àt "frukost" kl 5..jo, jag hade inte ätit pà 24 timmar!!! àt sist i mcdonals igàr!! hade glömt bort det totalt och igàr när klockan blev typ tvà sà orkade jag inte ens gà upp och fixa nàgonting sà jag fick sova hungrig, usch hatar det! Jaja iallafall, idag tänkte vi dra ut pà en fika eftersom allting är stängt idag..imon kanske vi drar till det där fantastiska badet igen =)

Pratade med Gime igàr, och det verkar som hon verkligen SKA àka ner i sommar!!!!!! Fyfan för det, dà màste vi verkligen träffas, vi gjorde planer, skrattade ihjäl oss och snackade lite skit sàklart haha, hon är sà himla skön..saknar dom! Gime & Tara, mina geeks..men snart fàr jag se mina älsklingar! För pà Fredag fyller Tara àr sà bara för min skull (aaaaaw) ska hon fira sin födelsedag pà Lördag istället (Jag kommer ju hem fredag natt), och dà ska hon ha ett riktigt snyggt tema som jag inte tänka berätta nàgonting om, utan ni fàr gissa när jag visar bilder sen ;D
Pratade även med Nina, hahaha fyfan vad tjejen kan fà mig att skratta, vi gjorde ocksà en himla massa planer inför 2009..hur vi ska göra det till ett riktigt bra àr! Inga tràkihgheter här inte!! Dessutom har hon ocksà köpt gymkort sà nu är det inte bara jag & Mirna utan även Nina joinar oss pà gymmet!! Ska bli kul, längtar verkligen tills jag ska börja träna igen! Ska verkligen ta det seriöst nu!
Innan jag àkte hit sket jag i och träna för att jag jobba men nu kommer självklart jobbet allra sist, skolan-träning-jobbet, om man inte räknar med nöjen, vänner, familjen o sànt dà =)
Detta ska fan bli ett bra àr! önskar bara att jag kunde fylla 18 àr liiite tidigare än nästsista dagen pà àret, menmen det fàr jag leva med!

Nu börjar jag fà ont i ryggen, vilket innebär att jag bodde ge mig iväg!

SO LONG LOVERS!!

xoxo


Foto: David Lachapelle

Kommentarer

  • tara säger:

    bääääst! <3 förresten är det f&s kort?



    xxxxoxo

    2009-01-04 | 21:10:30
  • GONA säger:

    SV Tara: jaaaförfan <33 jaaa haha :D



    kisssssss

    2009-01-04 | 21:35:03
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: