Gona

Wuhu :D

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Hello people!
Hur har eran dag varit? Min har vart bra men kaaaaall, fyfan..aldrig vart sà kallt här som idag!! Vi trodde vi skulle dö, ushh! Vi var iallafall först pà second hand..oh I love second hand!! Hittade tvà assnygga väskor wihuu =) och sen var vi pà stan och där köpte jag tvà toppar pà Bershka, visar allting senare! Bàde min och syrrans kamera dog (typiskt) sà det blev inte alls mànga bilder fràn idag tyvärr! Menmen, imon har vi bestämt att ta massa kort, hoppas bara att det är varmare imorgon..imon kommer förresten Bekim ocksà :D
Och vet ni vaaaad? sà sjukt alltsà..när min syster och behare startade blogg sà tänkte jag att jag màste säga till Tara&Gime och starta en blogg ihop för jag kunde tänka mig att den skulle va riktigt grym! Och vet ni vad? Fick precis höra att jag hade fàtt äran att fà designa deras blogg, tjejer jag är inte sà grym som ni tror hahaha men jag ska försöka ändà!! Förresten, miss u guys!

Faan har sàn här oerhörd längtan till den 17 februariiiiii!! Ska bli riktigt stort firande dà..varför dà? Jo för att dà firar vi ett àr av vàr självständighet wihuuu :D äntligen fick vi tillbaka vàrt land! Sà roligt det var när man firade..àka bil med alla albaner genom avenyn, alla tutar och skriker och sjunger..o alla flaggor och danser, mitt hjärta log! Speciellt när jag sàg typ araber och svenskar o sànna bli glada och dansa med för vàr skull, sà gulligt! Men det som var riktigt skrattretande var när serberna sa att vi gjort vàr egen självständighet, alltsà att vi egentligen inte är självständiga utan att vi bara säger sà själva HAHAHAHA fattar ni hur dumt det làter?? Sà puckat, det är ju vàrt land, och efter alla dessa àr har vi äntligen trampat pà dom jävlarna med hjälp av USA och fàtt tillbaka vàrt land och nu kommer dom här och argumenterar med sà svaga argument haha, sà himla löjligt! Nej ska inte bli upprörd över obetydliga människor nu! Längtar iallafall som fan, undrar pà vilket hàll det smäller till med ett bigt party..Gime, vi ska iallafall fira ihop!! hahaha (L)

Nu màste jag fan äta, har bara ätit frukost och druckit en chokladlatte!! Min mage kurrarrrrr!!

Vi hörs alla snyggingar!! KISSSSSS
 
  

Kommentarer

  • GONA säger:

    OO SA E MEQME JE. RRUSH ME MEN TKENA.VEQ VAZHDO LOQKA JEM TE DU SHUM BEKA EDHE ALBANEN E DU SE PO JA NIS E PO GJELOZON HEHE.KRAM

    2009-01-11 | 12:11:43
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: