Gona

Nytt!

Kategori: Shopping

Tjeeeenix! haha..
Blev inte att jag gick över till farmor..jag somna istället och sov i flera timmar, det var så jäkla skönt för det behövde jag verkligen! Så för en stund sen så vakna jag åt en väldans sen middag och nu sitter min ass placerad här =)
Som sagt var ju i stan med syrran idag och virrade runt, jag som lovat mig själv att inte shoppa idag innan jag gick utanför dörren hehe..men jag köpte så fina grejer så it's cool!

Men först..några enstaka bilder

Syrran va snygg som vanligt!


Jag därimot hade en riktig fuldag..men är man med syrran så måste man ta kort haha..

Jaja, här kommer iallafall mina nya plagg!
 
Det blev ett par nya jeans av märket Nolita från Stuk - dom sitter sååå snyggt!

 

Blev även ett par Cheap Monday jeans från Weekday - dom sitter PERFEKT, helt underbara!

 

Slutligen blev det en assnygg oversiz tröja från Weekday den med! Jag diggar den verkligen!

Vad tycker ni?

Nu ska Gona ta sig en dusch sen blir det läggdax! Hörs imorgon snyggingar!
Godnatt, PUSS!

Kommentarer

  • gaia säger:

    åh, den tröjan är sjukt snygg!

    gillar din blogg :)

    2009-01-29 | 20:02:30
    Bloggadress: http://gaiaetc.blogspot.com
  • Fierza säger:

    Gosh, jag har sagt det innan.. Och jag säger det igen...

    Du är sååå jävla snygg!!!

    2009-01-30 | 00:52:33
    Bloggadress: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här: