Gona

=)

Kategori: Allmänt

Riktigt lyckad kväll! Vi kom två timmar sent (sorry babe haha) och Itman kom över till Nina och det tog liiiite tid tills Nina hitta något o ta på sig som hon inte klagade på, så för en gång skull var det Ninas fel att vi kom sent o inte Itmans haha, fan va jag hade saknat mina flicks!
Iallafall när vi kom dit så fråga vi efter mat direkt haha och åt ihjäl oss massa kyckling, sen slängde tara ut alla tjejer och bara Tara, Gime, Itman, Nina och jag va kvar..Vi åt tårta, rökte vattenpipa, drack bål, tog massa kort och tjööta en massa såklart! Riktigt kul! Vi prata om att vi defintivt måste börja ses oftare nu fan! Gime bor ju i Uddevalla men det är fan inte alls långt! Som och åka till skolan för mig ju!

Iallafall sen när jag kom hem var Behare här och vi satt och tjöta lite i vardagsrummet och så sen gick jag och la mig ganska tidigt för att jag skulle jobba idag men icke..jag vakna kl 2!
På tal om jobb, jag måste bara byta jobb. Telefonförsäljning är absolut ingenting för mig, jag sa till mamma och syrran att jag hellre vill jobba på café än vart jag jobbar och då sa dom båda "Testa först så får vi se om du tycker om det så mkt!" så nu börjar jag bli lite skraj haha..nej men det känns mycket roligare på café, då får man ändå se människor och där gör du ditt jobb och får din lön istället för att komma till jobbet o ringa samtal o försöka sälja hela dagarna! Några tips på något speciellt jobb jag bodde söka till? Vill inte säga upp mig helt eftersom jag vill ha mina egna pengar på sommaren, och inte behöva gå till mamma och pappa efter pengar, jag blir 17½ då och bodde lära mig att ta hand om mig själv, bäst att förbereda sig nu så jag inte blir helt vilsen när jag flyttar till USA sen!
På tal om sommaren, måste fan in och boka en biljett till Kosovo nu!! Vet bara inte när jag vill åka, på sommaren är jag alltid borta över två månader och denna gång blir det ingen undantag, jag ska komma hem strax innan skolan börjar men jag vet inte om jag vill åka direkt efter att skolan är slut och ha lite tid i Sverige också men mina vänner och åka runt den 20:onde..tror jag åker runt den 20:onde, låter bäst så hehe :P
Ska övningsköra en massor i Kosovo! Ska lära mig köra bil helt enkelt, och när jag är tillbaka ska jag ta körlektioner här och fixa körkortet innan jag blir 18! Det är någonting jag verkligen lovat mig själv, och när jag bestämmer mig för något så gör jag det! Fast, är det någon därute som är kunnig inom den kretsen? Alltså, nu undrar jag om jag kan göra halkan, uppkörningen och teorin INNAN jag blir 18? För man måste väl bara vara 17 och 10 månader? Jag blir så förvirrad.

Oj, mycket tjöt blev det hehe, nej men nu ska jag plugga, bilder kommer senare!

KISSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: