Gona

Nyshoppat

Kategori: Shopping


Presenterna till syrran och Mami!


Mamma fick en Valentino parfym..
 
..medans syrran fick en sminkbox!

Båda blev jätteglada!

Sen fick jag detta av mamma idag..

snyggt!

..och för några dagar sen den här:

Jag och syrran fick en varsin! Jättesöt!

Tack Mamma!

Idag shoppade jag detta..
 
Jag tänker sommar..slitna jeans-shorts, bruna gladiator-sandaler, solbrun kropp och guld accessoarer! Oh kärlek..
(Bikbok)

 
Denna tänker jag till en chill-outfit..Snygg lite oversize vit/bersh t-shirt, svarta totaltslitna stuprörsjeans och vita converse! Stora örhängen till det maybe? I love it!
(Monki)


Foundation av märket L´OREAL, aldrig testa på den så det får bli något nytt!
(Kicks)


Hårprodukter av märket Lee Stafford, den ena är till för glans och skydd mot värme och den andra till att håret inte ska bli flygigt och risigt!
(Kicks)

Och här kommer en bättre bild på färgen av skorna jag köpta igår:



Färgen är alltså guldfärgad och inte av trä, som syrran tyckte att det såg ut hehe..

KISS!

Kommentarer

  • Besarta säger:

    Gud va snygga skor! jag skulle aldrig kunna gå i dom:$

    2009-01-17 | 18:32:57
  • GONA säger:

    SV Besarta: Tack!! haha jag kan inte heller, hahaha man jag köper dom för dom är så jävla snygga, syrran säger att jag ser ut som en struts när jag går i klack..men jag är på god väg att lära mig (hoppas jag) haha :P

    2009-01-19 | 12:06:38
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: