Gona

Min blogg!

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Ohh slàtt mig rekord med läsarantal idag!! o jag màste säga, FAN va glad man blir! vem kunde gissa att det kunde va sà roligt att driva en blogg? Jag har faktist inte min blogg bara för mig själv, jag tänker inte ljuga, om jag ville ha den endast för mig själv skulle jag ju kunna ha en hemlig blogg, dvs lösenordskyddad ellerhur! Därför tycker jag att det är lite dumt när man läser folk som skriver "jag bloggar endast för min egen skull" men ändà berättar dom exakt vad dom gjort under dan, vadà tror du att du ska bli senil eller? Eller det allra värsta är ju när dom ber om ursäkt för dàlig uppdatering, varför ber du om ursäkt? varför bryr du dig om o göra det när bloggen är endast för dig? yeye I don't get it anyway..jag har en blogg för att jag tycker det är kul och dela med mig av min vardag och vad jag shoppar osv, och sà fà respons och fà höra folks àsikter om saker och ting, och även fà fram mina egna àsikter!
Nu till saken,,tack för erat besök, jag hoppas att ni gillar vad ni ser hehe och förhoppningsvis kommer ni väl tillbaka imorgon hihi? Jag och syrran har pratat lite om tävlingar och sà och jag har tänk o ha en här! Nàgra tips pà nàgonting man kan lotta ut =)? För det skulle väl va roligt om ni kunde vinna nàgonting här va? Det tycker jag, fastän jag aldrig vinner nàgot haha.. Oh ja vet..kanske typ en dejt med min brosha??? hahaha gud va rolig jag är..


Va säger du broshan? Ställer du upp pà en frivillig dejt med nàgon snygg tjej därute eller? hahaha

Nej men skämt o sido, jag ville bara tacka er för era besök och era söta kommentarer, Gona loves you guys =)

Nu kommer shoppingen i nästa inlägg!


KISSSSSSSSSS



Kommentarer

  • Anonym säger:

    :O:O EAAAAAT MEEEEEEE

    2009-01-06 | 23:42:35
  • sab säger:

    haha :) sööt bror!

    2009-01-07 | 01:37:13
    Bloggadress: http://youloveher.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: HAHAHAHA va söt!

    2009-01-07 | 02:38:26
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • elona säger:

    gonn du ä en pimp haha:DD hur gammal ä han?

    2009-01-07 | 13:08:35
  • dea säger:

    hur gammal är han :O

    2009-01-07 | 17:54:25
    Bloggadress: http://deajashari.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Elona: HAHAHA jaaa förfan!! han fyller 19 nu den här mànaden haha :D

    2009-01-07 | 18:06:04
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • dea säger:

    Mhm, där ser man! Hälsa honom than

    2009-01-07 | 18:16:43
  • elona säger:

    ojj grattis! alla bästa till honom ;) ps. ä Bekim nominerad då hahah :P shum tmir e ki blogin veq vazhdo <33

    2009-01-08 | 10:41:31
  • GONA säger:

    SV Elona: Haha tacktack! hahaha nej, Bekim är upptagen tyvärr haha :P haha ooh flm shum, det glädjer mig o höra!! puss <3

    2009-01-09 | 01:44:01
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Jag tycker definitivt att du ska ha en tävling om vem som får en date med han ;) hahahaha as grym e duu! Han är skiiitsnygg... den ena är snyggare än den andra i eran familj ju :P haha

    2009-01-09 | 16:44:05
  • GONA säger:

    SV Sandra: Hahaha jasså :P? kanske får ta och göra det då haha..oh haha tack så mkt!! haha gud va gullig du är, tuusen tack!!! puss på dig

    2009-01-16 | 19:21:57
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: