Gona

=)

Kategori: Allmänt

Oh va skönt det var! Verkligen underbart, jag bodde göra det där oftare, även på skoldagar! Påtal om skolan..berättade ju att jag har ganska mycket plugg..eller aa, sketmkt plugg men aa, så det skulle antagligen bli så att jag sklle fått plugga till helgen, och då skulle jag säkert flytta fram det men så fick jag ett sms av min älskling! Har ju sagt till Tara att hon får komma över när hon vill för och plugga när hon behöver hjälp och så, så hon hörde av sig och vi bestämde att vi ska plugga på helgen. Älskar att hjälpa någon med plugget, känner mig så smart då hahaah..nej men fan, vill verkligen hennes bästa! Hon börjar ju gymnasiet snart och jag har tjötat hål i skallen på henne att hon ska kämpa och därför måste jag ju också bidra lite hehe =)

Oh det är så myyys i mitt rum!!! När jag kom hem hade mamma städat mitt rum och gjort det skinande rent och ställt allting på sin rätta plats, mitt rum såg helt kaotiskt ut när jag lämna det imorse så det var så himla skönt! Älskar att sova nyduschad på nytvättade lakan! Därför vill jag bara krypa ner i sängen nu och titta på TV!! Men istället ska jag föna mitt hår, göra en fruktsallad och sedan placera min ass på min bäddsoffa och plugga lite medans jag tittar på alla roliga serier som går nu! Oh va livet är underbart! Och så svor Obama sin ed idag också! Va roligt, han kommer alltså vara president när jag far ditt för och leva, därför är det här riktigt stort för mig hihi, hahaha vilken geek jag är..nej men nu vill mamma visa lite nya grejer hon köpt till hemmet! Mamma är så grym på inredning!!

Godnatt, puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: