Gona

Film

Kategori: Allmänt

Oh, va man älskar Sex and the city! Och ännu har jag inte sett filmen :O I should be a shame! Men har aldrig riktigt haft tillfälle, vill se den när det är sådär perfekt tajming you know haha..Påtal om film..läste precis på syrrans blogg att hon vill se Twilight ikväll, och att hon ska fråga mig om jag vill joina henne (hon sitter vid den andra datan just nu) hahaha så sjukt va vi kommit långt i utvecklingen, jag och syrran (som befinner oss i samma hem) kommunicerar genom våra bloggar hahah..nice, men du syrran, jag ser jättegärna Twilight med dig ikväll!

Hahaha asså, alltid lika kul och chatta med Shabbu..det är bara henne jag är sådär mig själv på msn med haha, asså itman mirna nina säger alltid tyst och grejer till mig när jag börjar med mina dåliga skämt hahaha, eller egentligen inte Nina, nina börjar alltid bli värre än mig till slut hahaha..men shabbu, fyfan hahaah..hon hade en mucho vacker bild på msn nu så det sa jag till henne så sa hon tack och så uttryckte jag mig på ett sätt jag bara kan göra framför henne..



Gonα säger:

Ja vet inte va man säger när någon säger Tack efter sånt, asså "Dt är lugnt" det låter som jag gjort värsta grejer när jag faktist menar det, o säga "varsågod", vf ska ja göra det? du e ju vacker dt inte jag som gjort dig vacker? och "sanningen bara" vill ja inte säga för alla fjortisar säger så

Gonα säger:

HAHAHA Gona filosiferar...

Shabbu säger:

HAHAHAHAH gud jag dör

Shabbu säger:

du e rolig när du skriver

Shabbu säger:

läste precis ditt flipp inlägg på nattstad, o sen din blogg om hur du kände dig som en boll

Shabbu säger:

o nu detta

Shabbu säger:

hahahah dör

Haha, om ni undrar vad det med nattstad är, så är det så att jag slänger in några inlägg då och då på nattstad också när jag har lust och uttrycka mig..och så har jag ett meter-långt inlägg med massa tabbar mina kompisar gjort när dom pratar, den uppdateras då och då, ganska ofta faktist eftersom mina kompisar ofta gör tabbar! Ska kanske ta och lägga upp den här någon dag så ni får er ett gott skratt hahaha..

Nu blir det antagligen film med syrran då, godnatt babes!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: