Gona

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Oh noooooooooooooooooo inte snö!!!!!! Jag vet, jag älskar ju snö egentligten men inte såhär, inte slutet av januari!! Jag som hade tänkt och skippa min tjocka vinterjacka idag!! Åh orka, blir så arg haha! vem fan orkar gå runt på stan och shoppa med värsta tjockisjackan? inte jag iallafall..Jaja, får la träna istället..men vet inte om jag orkar med det heller! Igår kunde jag inte sova förrens 3 för min träningsvärk från skridskorna slog till som en bomb, kunde fan inte ens röra mina lår, och nu gör det fortfarande jätteont och det är väl inte så bra att träna när man har träningsvärk eller (a) hahaha..äh får sen va som händer, oj, nu sa dom precis på nyheterna att 1 av 10 svenskar har sömnproblem! Och att vi köper sömnpiller för nästan över 300 miljoner kronor, eller var 300 tusen miljoner kronor..äh whatever men shit va mkt! Sen sa dom att alla dom här grejerna man köper i apoteket och grejer för bättre sömn hjälper inte särkilt mycket, det handlar om "sömnhygien" att man exempelvis inte ska träna hårt innan sömn, inte titta på TV i sängen och inte äta i sängen..ops..jag älskar att ligga på min säng och äta och vadå inte titta på TV i sängen? Då skulle jag ju verkligen fått 0 sömn haha..fan, men dom sa att anledningen till sömnproblem är ofta att eftersom man är på gång i så många timmar på dagen och är stressad o så så blir det svårt att koppla av sen mot kvällen..något jag måste jobba på! Inte vill jag att magkatarren ska krypa tillbaka! Hell no..ska försöka stressa ner nu förfan, även om det blir lite svårt med tanke på hur mkt jag har och göra i skolan..men, I'll do it!!

Nej nu väntar duschen, ha en bra dag people!
PUSS


mmm..sömn är så himla underskattat enligt mig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: