Gona

Träning!

Kategori: Allmänt

Nejnejnej!!! Jag tror jag börjar bli sjuk! Det får inte hända! Vaknade flera gånger under natten av att jag höll på o kvävas, jag kände mig helt täpt i både näsa och HALS!? Så himla jobbigt! Att jag är trött och sover som en björn gör inte grejern bättre heller! Men nej, jag ska fan inte bli sjuk!

Btw, pratade med en gammal vän igår och blev så himla peppad av att börja träna!! Han fick mig och inse att det faktist inte är så farligt, och han själv är värsta träningsfreaket så han ville ändra lite på mina matvanor också haha, och eftersom nästa vecka jobbar jag betydligt mindre så ska jag börja från och med måndag!
Ska träna assen av mig! Nästa vecka har jag planerat att träna såhär:
Måndag - Ki Boxning 19.00
Onsdag (KANSKE, beror på om jag har något i skolan) - M Pass, hårt pass som man svettas som en gris av! 12.00
Torsdag - Funk(dans) 17.30 M Pass 19.00 och efter det Yoga 20.00
Fredag - Antingen spinning 16.15 eller M Pass 17.00
Lördag - M Pass 15.00
Söndag - 1 timma på gymmet efter jobbet!

Ser ni? Jag ska bli en träningsnarkoman haha, får se hur länge det håller..
Mat och andra vanorna ska också ändras!

Inga godsaker (dvs läsk, bullar, godis, saft, mcdonals whatever)
Ett stort glas vatten innan middag (gör att man blir mätt snabbare)
Dricka minst 2liter vatten varje dag
Sova innan 12 på vardagar
Inte äta efter klockan 20.00 på vardagar

Den ända dagen jag får äta gott är Lördag eller Fredag, det är upp till mig!
Fan va härligt det känns när jag skriver det här!
I WILL do it!! Följ med på min resa dit bara hihi ;P

Nu ska jag äta frukost!
Ha en underbar dag lovers, PUSS!


Oh va jag älskar den här bilden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: