Gona

Måndag

Kategori: Allmänt

Hellooo, how u doin?
I'm doin just fine men är helt död! Så himla tröttttttttttt..helst av allt skulle jag vilja hoppa in i duschen, smörja in mig och lägga mig och sova fram tills på onsdag! är i stort behov av sömn må jag säga..men glad är jag! för imorgon klockan 9 har vi affärsengelska! och sedan naturkunskap..hör av mig imorgon om hur det va! jag hoppas på någonting bra nu alltså!
Kom iallafall hem för en stund sen efter en låång dag, efter skolan gick vi en runda på stan och vet ni? såg massa fina grejer men jag kom hem tomhänt! lite surt, men jag är stolt ändå..även fast jag är sjuukt sugen på att shoppa ihjäl mig just nu, bara dra till någonstans USA, LONDON whatever bara slöööösa som en jagvetinte vad!! Haha åh..snart, i sommar ska jag shoppa allt jag tycker är snyggt när jag är utomland! Efter så mycket slit förtjänar jag det! Och i sommar kommer jag inte ha någon som tjötar att jag slösar för jag ska åka bort alldeles ensam till Kosovo och vila min själ! Eller någon annan i familjen kanske också gjort liknade planer haha, men jag ska iallafall till Kosovo det vet jag, ska bli så himla kul! Men innan dess måste jag haffa en liiten bärbar dator och en systemkamera, perfekt till semester!

Nej, nu har det fan tatt mig typ en timma att skriva detta inlägg! Ska ta en dusch nu, äta något för att jag känner att magkattaren börjar slå till igen sedan blir det sängen! Fan, mina 8 timmars sömn som jag behöver kommer jag antagligen inte få, men jag ska fan somna innan 2 idag!!

Sov gott, lovar att uppdatera bättre imorgon!!

PUSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: