Gona

13 Januari =)

Kategori: Allmänt

Hej people! Hur har eran dag varit? Min har vart, som jag sa tidigare, väldigt stressig! Gick till skolan helt i onödan eftersom jag inte hade någon lektion och bara hängde där, men det var aschill vi upptäckte ett nytt rum (esteternas) där det fanns en stor skön soffa med sköna kuddar. en mac-dator med massa musik och så en dörr! We always need a door haha, so mycket shit va snackar hahaha, bilderna la jag in på andra datorn tyvärr och nu har broshan somnat så får lägga in dom i detta inlägg imorgon istället! Efter skolan bar det av snabbt till bibblan där vi var tvugna att låna ett par böcker till skolan, sen skyyynda jag mig hem där jag bara hann äta sanbbt i 15 min sen var det raka vägen till jobbet!

På retoriken idag hade Shabbu tillägnat ett tal till mig! Så söt!! Min 25-årsdag! Filmade det senare och ni ska få se det här imorgon. Är det förresten någon som vet om man kan vrida på videon? Alltså den är vågrätt men jag vill göra den lodrätt? Det var verkligen asgulligt, det värmde som fan, man kände sig så speciell och så utpekad (på ett bra sätt) Tack älskling! Och så fick jag reda på att Shabnam (Shabbus bigsis) är tillbaka i Sverige!!!! Hon har bott i några år i USA nu och studerat i Santa Monica (ohja, visst är jag avis!) och nu ska hon byta till Australien..så nu åker Shabbu antagligen dit ner o hälsar på också!! Bitch haha =( Nej men gud måste springa bort till Shabbu snarast och fråga ut Shabbe, vill veta aaaaaaallt om USA och min (förhoppningsvis) framtida skola!

Shabbu hade köpt bääääääästa grejen till mig från USA, åh va glad jag blev! Hon hade inte med sig det dock så ni får se det när jag får dom! Ledtråd: USA.
Natascha träffa jag även på idag när vi var på Stadsbibblan efter skolan, jag fick ur henne va hennes present var hihi (a) Men den får ni också se när jag får den. Tack så jättemkt, asgulligt babe! Ledtråd: USA igen hehe..<3

Och inte nog med dessa USA-grejer haha idag beställde jag USA-converse!! FINALLY! Jag har vart i Karltex och ringt dit typ tusen gånger efter att jag fick reda på att dom finns där och frågat efter dom och varje gång säger dom om en månad, om en månad lalala bullshit..så jag var där idag och sa det och då fick jag beställa dom! Dom kommer någongång i februari sa dom, han skulle slå mig en pling! Gissa vem jag hörde av mig till direkt efteråt? Itman såklart! Haha vi har varit ute efter dom så himla länge va!! Finally =)

Juste, haha mamma har förbjudit mig från att shoppa! Förståerligt men omöjligt måste jag säga då. Jag slösa runt 10 000 spänn när vi var i Schweiz bara på shopping så jag förstår ju henne..men sen att jag får det där shoppingsuget once in a while (alldeles för ofta om ni frågar mamma) så blir ju det väldans svårt för mig att låta bli! Shoppingsugen var jag idag också, som alla andra dagar hehe, så jag gick in på stylebystars för att klicka hem någonting men fanns ju ingenting fint kvar i min storlek! Tråkigt..skulle kunna beställa hem från andra hemsidor men jag känner bara till stylebystars som man kan betala med faktura..mamma litar tyvärr inte på bankortskiten så jag får lida för det..
Ja, iallafall något nytt har jag iallafall fått idag! Presenter hihi! Fick en snygging-tröja av Valdet, syrrans pojkvän (sen födelsedagspresent) och så en asgod Elizabeth Arden kräm av mamma (sen nyårsklapp) Glad man blev! Påtal om presenter, jag skulle ju visa er lite av presenterna jag fick på min födelsedag/nyår! Hade totalt glömt bort det! Visa klänningen också! Oh gud känner mig som världens sämsta bloggare haha..nej men snart, i helgen! Har så ont om tid på vardagar nu!

Måste bara säga att jobbet har officiellt blivit snäppet roligare! Vet ni hur? Jo, när man sitter där och är helt nedstämd och sur och trött och allt möjligt..då tänker man (eller jag personligen) att vafan gör jag här, skulle kunna sitta hemma nu lalala..men sen kom jag på! Jag kan ju kika runt på internet och hitta massa fina kläder och skor jag kan köpa med av dom pengarna jag tjänar på bara en dag! Det hjälpte mig en massa iallafall haha, fick värsta kicken!

På tal om skor! åååh jag har hittat några skor nu igen..FAN att dom ska vara så himla snygga..jag vet seriöst inte om jag kan stå emot frestelsen!! Så jobbigt att min syster och mamma är så lika, dom båda ska alltid ta fram nackdelarna ur det jag köper.."köp inte, du har massor", "spara pengarna till sommaren", "tills du får chans att använda dom så går dom ur modet" lalaalala..så jobbigt haha, önska min syster hade Behares och min inställning till shopping! Vi säger Ja till allting haha..när någon funderar på att köpa något så är jag alltid den som uppmuntrar han/hon till och ta den! Inte för att slösa dens pengar I swear haha, men jag själv blir asglad av att shoppa och känner att jag vill ge den glädjen till andra också hehe...

Ojj vilket inlägg! Ska avsluta nu ja lovar haha! Måste forsätta mitt tal till imorgon, har egentligen ingen skola på onsdagar men imorgon klockan två måste jag ändå dit och hålla två tal. Festtalet (Syrrans "bröllop") och Argumenterande talet (För abort) Ja, jag valde att skriva om abort..fick ett tips av en söting! Och det var ju perfekt! Och jag är då såklart för abort! Kan skriva ner mitt tal här sen när jag är klar också! Så får ni veta mer varför och så =)

Faaaaan va jag längtar till helgen! Blir förresten ändrade planer förresten, tror vi skippar festen, den ska tydligen äga rum i Gårdsten och jag gillar inte det stället (Inte för att Hjällbo är så mycket bättre) men jag är iallafall alltid trygg här! Vad vi ska göra istället är nog att kolla in Twilight!! Jaa, vi har inte sett den ännu! Jag skulle se den i Schweiz en natt men kvalitén va bajs så det sket sig. Men på fredag så =)

Nu måste jag plugga sen sleepideepi, godnatt söta ni!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: