Gona

Shopping

Kategori: Shopping

Hej och hå alla små! och stora då hehe..
Fan, jag visste det! Det var iskallt ute ju! 0 grader..nice, jag frös rumpan av mig! Men det hindrade inte mig från att ta en shoppingtur med mina härliga filurer efter skolan ändå!
Köpte lite grejer som jag tänkte visa nu, ska visa allt va jag inte visat ännu haha..Så det blir typ..Veckans shopping?



Hade fått hem dom coola t-shirtarna från Cosmopolitan. Av märket MOUYO


Valles present, visst är den fin? Oh jag tänker vår/sommar..Från
Zara


En av mammas sena nyårsklappar..Bodylotion av märket
Elizabeth Arden

Dagens shopping..

snygg t-shirt på rea. 49kr från
Gina Tricot


Gosig halsduk på rea, syrran tog åt sig min gamla..29kr(!) från
Gina


så gulliiiig! visst är den? Jag älskar t-shirtar med tryck..Denna 59kr från
Zara

Och såååå tam-tara-rammmmmm..det allra bästa!!!!

SKOOOOOOR!



 


Jag är kär på nytt!! But could you really blame me? 950kr från Zara

Och som pricken över i:et så hade två av mina favorit-tidningar kommit hem till brevlådan idag!


Nu ska jag fixa käk eftersom jag är ensam hemma, bläddra lite i tidningarna sen blir det jobbet för mig!
Hörs ikväll!
Love you, kiss!

Kommentarer

  • malaika (malaika.bloggsida.se) säger:

    sååå snygga saker!!!:)

    2009-01-15 | 16:30:40
  • tara säger:

    ÅÅÅÅH DOM SKORNAAAAAA

    2009-01-15 | 17:42:52
  • Anonym säger:

    riktigt snygga kläder ! Älskar skorna =)

    2009-01-15 | 18:38:42
  • Frank säger:

    Snygg t shirt ifrån Zara!

    2009-01-15 | 18:53:08
    Bloggadress: http://whocaresitsonlyfashion.com
  • Anonym säger:

    Jag svär på allt du e knäppp hahah sluta köpa skoooooooooooooooooooooooor snälla vad som helst,men inga mer skoooooooooooooooor hahah (inga väskor heller)

    2009-01-15 | 21:37:12
  • GONA säger:

    SV: Oh tack så mycket allihopa! Va glad man blir hehe =)



    Och den sista kommentaren där..vem kan det vara? hahaha, vem det nu är så lovar jag att det inte blir mera skor haha!

    2009-01-16 | 19:20:22
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • AnneLi säger:

    Riktigt snygga skor ;) bra kap!

    Är så dålig på att hitta skor fan :/



    Kram.

    2009-01-16 | 20:56:42
    Bloggadress: http://italianiista.blogg.se/

Kommentera inlägget här: