Gona

Skridskooooooooor

Kategori: Allmänt

Heejhej snyggingar!!
Hur mår ni idag? Jag är helt slut, har åkt skridskor hela dagen! Oh va kul det var men min hjärna är helt uppfryst nu så jag har värsta huvudvärken =( jobbigt..men som sagt det var så himla kul, synd att mina kära vänner tröttnar så snabbt!! Haha era geeks..jag var på G hela tiden och skulle kunna stanna där heeeela dagen, men som sagt, mina tråkiga kompisar tröttna!! Jag önska det fanns någon i vårt umgänge som gillar att barnsla sig så mkt som jag gör, jag verkligen älskar att leka jage och kurragöma, jag älskar att retas och låtsasbråka..Jag älskar att ta mig igenom hinderbarnor och sånt..Finns det någon där ute som kanske är min soulmate? Hahaha alla andra lägen är jag och mina vänner ganska lika men när det gäller just detta är mina vänner latast i världen. Speciellt Itman och Shabbu, dom är då väldigt speciella haha..

Idag ska jag jobba, oh gosh orkar inte, känner mig yr :S Menmen ska det slå klirr i kassan sen så får man jobba för det ;P Shabbu har lyckats få en intervju där på Måndag också, hon kommer ju lätt få det, och då jävlar måste det bli roligare på jobbet!

Nu har jag precis ätit en big tidig middag oh va gott! Bilder kommer i det här inlägget senare, nu måste jag ta en powernap!

KISS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: