Gona

Kära broder..

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Heeeejhejhej :D Jag börjar bli riktigt kass pà uppdatering men ni förstàr, jag är ju pà semester hehe =)
Lovar att bättra mig när jag är tillbaks i Sverige..om 4 dagar! Meeeen, överimon kommer min kära storebror Bekim hit wuhu :D önska verkligen att han kom tidigare, tvà dagar innan vi drar vafan bek =/ menmen, han hade nog kul i Kosovo ändà sà..men det är bara det att stämningen höjs sà mycket när han är med oss, han är sà skön verkligen..bättre morbror kan man inte önska sig! Ja, han är alltsà egentligen min morbror men eftersom jag växt upp med han i hela mitt liv och mamma behandlar honom som oss (när kommer du hem? glöm inte ringa mig dà & dà, drick inte för mkt and aa you know haha) , sà känns han mer som en bror till oss än morbror..men iallafall, han är en sàndär person som stràlar positiv energi, det är helt omöjligt att vara sur pà honom och han fàr en alltid pà topphumör..han (och min syster) var dom ända som trodde pà mig fràn första början när jag gjorde mina planer om att flytta till USA, när jag berättade för honom började han genast planera när han ska hälsa pà mig hehe, sà söt..Nej men om du läser detta Bekim sà ska du veta att du är bäst! Lyckost dina framtida barn! Love you!


Mina bröder, Getoar & Bekim den 17 februari - KOSOVAS SJäLVSTäNDIGHET!

Nog med kärlek nu hehe :P idag..vi gick runt i fleeeera timmar i stan och jag fick lite köpt (kommer i nästa inlägg)
Imorgon blir det nog stan igen, màste slösa mina pengar innan jag àker härifràn hahaha (a) ja, en sann shopaholic hehe,, just kidding men hur bra màr man inte efter shopping liksom?
    
Utanför vàr lägenhet - I Manor, oh choklaaate! - Syrran - Jag utanför vàr lägenhet - Frisörsalongen vid vàr svale, funderar pà att köpa lite produkter där, nàgra tips pà vilka?


När vi kom hem blev det pizza..som vi ràka dubbelbeställa..sà ja, det blev en jäkla massa pizza haha! Och nu blir det glass i stora laster hehe, mums va gott det ska bli!!

 
mummaaaa!!


KISSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

  • GIMCA säger:

    du har grov shoppaholoc hjärtat

    2009-01-06 | 22:21:54
  • GONA säger:

    SV Gimca: HAHAHAHAAHA nejshh, sà farligt är det inte babe!! hahaha (a)

    2009-01-07 | 02:39:09
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: