Gona

Godkväll =)

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Heeeej!
Vilken start jag fick pà 2009 va? Förutom att jag var bränd sà ràka jag ju ocksà bränna mig pà foten..efter 12 slaget skulle jag vara lite roligt och tog typ 10 tomtebloss pà vardera hand och slängde runt och när jag kände att mina händer började brännas sà ska jag springa mot diskbänken och tappar ett pà golvet som jag sen ràkar trampa pà..AAAAAAAOOCHHHH jag skrek som en galning..det blev ett svart streck i golvet som inte gàr bort, det blev ett par hàl i soffan..och sà ett hàl i min fot ocksà sàklart..sà jag fick frysa ihjäl min fot i iskallt vatten och sedan gà runt haltande eftersom jag va tvungen o lägga tandkräm pà det (albansk myt..)

Nu har vi ätit McDonals-mat och jag fàr fortfrande ont i ryggen och rumpan..fast det är liite liite bättre nu..hoppas gud det blir bättre innan jag ska lägga mig annars vet jag inte vad jag tar mig till!

Tänkte ladda upp lite bilder fràn igàr..egentligen orkar jag inte alls men eftersom jag har vart sà dàlig med bilder i tid de senaste veckorna sà känner jag att jag màste hehe..Njuuut people ;D


foooooood

presentutdelning!

wuhuu

syskon och jag..

familyyyyyyy


thankyou daddy coool hihih =))

Nu blir det massa roliga program pà TV, pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: