Gona

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeej alla snyggingar!!

Nu är Gona hemma igen! Skönt och komma hem till trygga Sverige..tråkiga Sverige, orkar inte, får ångest bara jag tänker på vardagarna här..skolan, träning, jobb, plugg..skolan, träning, jobb, plugg..USHHHHHHHHH vill ha som^mar! Vill ha mig och Gime i kosovo nuuu!!
Pratar med Gime nu också, hahaha snackar massa skit och önskar oss en massa grejer haha, fan va jag längtar till imon när jag äntligen får se mina girls igen, saknat dom så! Egentligen ska man till Tara vid 7 men vi ska waay more early than that cause we have sooo much to talk about hihi, ska nog fixa mig där och så..ingen aning vad jag ska ha på mig men vet åtminstone hur jag ska sminka mig och hur håret ska se ut! Det är alltid en början ju! Jag & Gime ska ta med oss Stupcat imon, albansk komedi..så himla roligt att man dör, vi älskar dom hahaha längtar till imorgon som fan nu!

Herregud, idag blev det övervikt på väskorna igen haha, bara min då..6 kilo övervikt hahaha och så hade jag 3 handbagage fast man bara får ha 1!!! ja skämdes så haha..men det var faktist mer för att det blev shopping på vägen hehe, inte nog med att broshan och syrran som åkte tidigare köpte typ 4-5 flaskor alkohol, sen köpte även vi 7!! 3 köpte jag, mamma undrade vart jag hade tänkt och dricka dom haha, då svarade jag att dom skulle vara fina i mitt rum och att "min tid är snart inne" hehe..

Hade fått hem två t-shirtar av märket Mouyo också, vanliga men snygga..tänkte ta kort på allting nu men jag måste sova, är astrött!

Va skönt! Skulle egentligen ända till hisingen för några ärenden men mamma sa att jag slipper yey, så nu behöver jag inte göra säkilt mkt imon, måste bara in till stan för och skälla ut H&Ms personal lite för att min väska gick i sönder första dan och sen behöver jag köpa lite nödvändiga grejer =)

Nu ska jag prata med Gime en stund till sen blir det en dusch och bums i sängen!
Hörs imorgon, då svarar jag på alla kommentarer!

LOVE, KISSSSS


Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: