Gona

Humöret är på topp!

Kategori: Allmänt

Godmorgon Sweden!!
Hoppas ni sovit gott kära ni! Känner mig på bra humör idag! Vilket antagligen kommer resultera till en riktig flumdag, förhoppningsvis är Shabbu på lika bra humör..Kameran åker med såklart, så är dom andra lika glada så blir det förhoppningsvis lite bilder =) 
Nu har jag precis hoppat ut från duschen och tatt på mig så nu blir det fixtrix och sedan frukost.
Idag har vi affärsengelska (wuhu) och naturkunskap! Skulle haft svenska också egentligen men där blir det håltimma istället eftersom det är grupperat under en tid nu, skönt!

Oh va skönt, imorgon har vi ledigt! Fast inte får jag sova ut för det, ska på mattestuga och plugga matte B för hela slanten! Sen på kvällen blir det kul eftersom vi ska en idrotts-lektion 6 på kvällen haha :D!!

Sen är det bara två skoldagar och så helg igen! Gud va tiden går fort! Men har man något och se fram emot så känns det som det går ännu fortare! Och nu har jag och mina kompisar gjort lite planer inför helgen så det ska bli askul!!

Nu måste jag iväg! Ha en underbar dag!!
PUSS'


Oh saknar Croatsien (jag gillar att stava det så haha!)..Underbart ställe verkligen! Dit måste jag tillbaks snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: