Gona

Godmorgon

Kategori: Allmänt



Godmorgon!! Fan va härligt, vaknade upp idag och känner veeerkligen för att träna!! Har lust och gå ut och jogga, eller åka och simma, whatever bara jag får röra på mig! Gymmet är dock inte så tilldragande..skulle hellre gått ett pass, då blir det hårdare och man får mer press på sig men finns inget bra pass förrens 3 och så sent vill jag ju inte gå och träna! Va jobbigt! Kanske ska ut och ta en promenad bara? Ush att det ska vara så ruskigt kallt ute! Äh får se va jag hittar på, annars får jag helt enkelt släpa min rumpa till gymmet!

Igår tittade vi som sagt på Sex and the city DA MOVIE, och ja, den var underbar! Myycket skratt, tårar och avundsjuka haha..Grymt roliga är dom, filmen var lite sorglig då och då, men vafaaaaan är dom tvunga att ha så jävla snygga kläder att man dör!! Så härligt gäng, älskar dom! Och älskar deras garderober..Har ni inte sett filmen så måste ni ju definitivt se den =)

Nu blir det minsann frukost, sen kommer ett inlägg om filmer jag vill se!

PUSS

Kommentarer

  • nela säger:

    tack =)

    vad gör du i helgen då? puss o kram på dig

    2009-01-24 | 12:57:04
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/
  • Maria säger:

    Allt bra med dig idag ? :)

    2009-01-24 | 12:57:12
    Bloggadress: http://akm.blogg.se/
  • nela säger:

    samma här, mest chill. vart i gbg var det du bodde nu igen? puss på dig vacker

    2009-01-24 | 14:20:31
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: