Gona

Dagens inköp

Kategori: Shopping

Godkväll söta ni!
Hur har eran dag varit? Min har varit asbra, värsta chill på jobbet, dom två sista timmarna hade jag knappt hörlurarna på mig (telefonist), satt bara och tjöta, fick mig en Dr.Phil/Oprah stämpel idag också..Hjälpte min coach med kärleksproblem o så haha, askul och se hur killar tänker om saker och ting! Och eftersom jag hjälpte honom så slapp jag jobba och fick hans premission att slappa..och slappa för mig innebär såklart att jag får leka en massa, så jag började skrynkla ihop papper och kasta på min kära kollegor! Haha alla hatar mig nog där nu..Nej, we all know I bring joy to that place höhö ;D

Annars har det varit en tråkig torsdag, gillar inte alls torsdagar! Men men shopping så blir alla dagar lite roligare visst?
Här är dom snygga stövlarna jag impulsköpte på Zara idag..


 
Snygga va? Fan va dom ska utnyttjas nu till våren!

Och nu har jag suttit i 15 min med det här inlägget eftersom jag leta efter ett nagelack på google, Köpte ju ett Mavala naglack idag, glömde dock ta kort förut och nu är min kamera död haha, verkar inte finnas någon bild men jag köpte iallafall färgen WICHITA, ljusrosa..jättefint!

Nu ska Gona ta sig en snabb dusch och sen blir det läggdax! Imorgon blir en rolig händelserik dag!
Godnatt, kissss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: