Gona

Fyra filurer

Kategori: Allmänt

Faaan va häärligt snart är det lov!! Och vet ni vad jag fick reda på idag? Att jag o broshan är ensama hemma heeela lovet hehehe....hahaha nej men broshan kom in i mitt rum för några minuter sen and he was like "När jag säger att du ska gå och sova hos Itman så måste du gå, fattar du?"  HAHA den tönten, kan tänka mig att han och Petros sitter här med brudar och chillar..sjukt kul om jag o Itman skulle komma hem o ba "SHUUHUUU HÄR E VI!!" nej men jag började skratta och sa "När Itman säger att hon ska komma hit så får du gå o sova hos Petros" haha, nej men skämtosido det ska bli askul! Mamma och lillebror åker ju till Schweiz, syrran flyttar in till stan..problemet är bara det att när mamma befinner sig i ett annat land blir hon ännu mera orolig än vanligt, vilket är väldigt förståeligt men jobbigt!

Påtal om oss fyra filurer haha, på helgen ska det bli askul! Mamma hade gjort sin egna planering haha, att få över Itman och Petros på en sleepover så att vi kan sitta chilla kolla film o ha roligt..för när vi 4 samlas har vi allt annat än tråkigt, så det ska bli asskoj! Tror mamma har saknat Itman en del hehe..resten av familjen också för faktist, alla går runt och frågar efter henne hela tiden, o när hon ska komma..ja, det känns som en evighet sen hon va här! Dumma skola! Knappt så man hinner ses längre :/

Ja, iallafall..nu hittar ja ingen bild på alla fyra i den här datorn så det får bli ett bildlös inlägg tyvärr!
I nästa inlägg kommer shoppingen! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: