Gona

BLOGLOVIN

Kategori: Allmänt

Eftersom den där oranga pilen i statistiken nästan alltid är myyycket högre än den blåa, även fast jag kanske inte uppdaterat så mycket så vill jag ännu en gång tipsa er om bloggkoll, eller bloglovin har det tydligen blivit nu. Det verkar som dom flesta som läser min blogg inte har en egen blogg men det spelar absolut ingen roll.

Bloglovin fungerar såhär..Du kanske följer ett par bloggar om dagen typ? Och du klickar in dig på deras bloggar och ser att dom inte uppdaterat..igen o igen o igen, slipp det där! Om du har bloglovin så kan du söka alla bloggar du vill följa, exempelvis gonas.blogg.se, tryck på Bloggar längst upp o skriv in gonas.blogg.se, och där finns jag, då trycker du på Följ bloggen! Du kan "prenumenera" på många bloggar samtidigt och du behöver inte ha en egen blogg! Du loggar in med din mail och lösenord och ofta är du fortfrande inloggad, jag är det iallafall, alltså jag behöver bara klicka in bloglovin.com och jag är fortfrande inloggad! Sen kommer det där på framsidan vilka av dina favoritbloggar som skrivit nya inlägg sen klicka du bara och trycker längst ner till höger på "Nästa inlägg" när du läst klart! Smart va?
Om det är något ni inte förstår så är det bara att fråga!

BLOGLOVIN

PUSS!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gud va glad jag blir... hoppas du tittar in fler gånger då:D

    2009-01-31 | 17:51:48
  • Nils K säger:

    Blogg om kläder.... Marigona!

    Själv har jag säkert 12 par Klarks skor som jag rullar runt på.

    /Nils

    2009-01-31 | 18:29:03

Kommentera inlägget här: