Gona

Hello

Kategori: Allmänt

Crap! Broshan har somnat och han blir asgrinig när man går in i datan när jag sover och eftersom det är bara på den datan jag kan överföra mina bilder från kameran så får det vänta tills imorgon istället =(

Inte nog med det, sjuk börjar jag ju också bli!! Skit också, svider som in i helvte när jag sväljer och det känns som mina fötter är helt blåa av blåmärken..oh vilken jobbig kväll! Hoppas gud jag blir bättre till imorgon, hatar att vara sjuk! Iofs vet jag inte om någon tycker det är särkilt kul haha men jag, det är alltid jag som ska få utsättas för allt dåligt här hemma!! Bajs!

Iallafall, snart är det iallafall helg wuhu, längtar såå..vill bara sova igenom hela helgen men jag har grejer o göra, folk och träffa, plugg o göra och arbete att sköta! Ja, massor händer..har lust och klä upp mig och känna mig riktigt snygg sådär och dra ut och shaka rumpan med alla mina babes hahaha..oj, jag babblar massa när jag har tråkigt och är rastlös, fast detta är ingenting, när jag ska börja imitera folk..oh så många videon jag har där jag härmar allt från svenska fjortisar til blatte-killar..jag är så mobbad, o tro inte att jag ligger i mitt rum och gör detta själv alltså HAHAAHA, min lillebror joinar mig alltid, vi är typ lika mobbade..haha fan kanske ska ta hit honom och spela in en och lägga ut den här? YOU WISH hahaha jag gillar och bjuda på mig själv, men inte ska ni få se mitt riktiga jag!! hehehe..

Nu ska jag ta mig en varm dusch och dricka ett stooort glas te så kanske det går över!!

PUSS!!


Oh fyfan vissa tider vill man bara glömma hahahaha

Kommentarer

  • alba säger:

    hahah när Gona va fjorttttiiiiisss

    2009-01-22 | 22:39:45
  • GONA säger:

    SV Alba: hahaha ja, fyfan..pinsam jag var hahaha

    2009-01-24 | 11:38:21
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: