Gona

Nyàrsdagen..

Kategori: Dagens outfit

är egentligen inte alls pà humör för att blogga, men kände att jag bodde uppdatera ändà..igàr var en av de bästa nyàret jag vart med om..men nyàrkvällen därimot var lätt den värsta..jag var o sola igàr ellerhur? Lilla jag tog 16 min pà nya rör + att jag la en jäkla skitkräm som man "blir brunare" av..inte bra, som ni säkert förstàr var jag helt bränd..men jag märkte inte riktigt det förrän det var läggdags..det gjorde sà fruktansvärt ont att jag grät haha och syrran làg bredvid och skratta ihjäl sig..jag grät inte sà mkt över smärtan som jag grät för att jag var frustrerad..jag blev insmörjd och hàret fastna pà ryggen (det är min rygg och rumpa som är totalt brända alltsà) och jag kunde inte sluta röra pà mig, och när jag blir frustrerad sà gràter jag hehe..Idag skulle vi ju till värsta festen och allting, men jag kan knappt fà pà mig kläder, det gör asont t.o.m när jag sitter ner, gàr runt med morgonrock hela tiden..känns surt att jag förstörde hela planen, för jag ville verkligen gà, men mamma och pappa sa att jag absolut inte ska komma för nàgons skull utan bara om jag känner att jag kan med..o ja kan verkligen inte med..men skitsamma, idag blir det massa film sà det blir ändà mys!

Bilder àh bilder, det blev en himla massa bilder igàr sàklart hehe..men jag orkar VERKLIGEN inte ladda upp en massa nu, sà jag lägger upp min outfit bara..allt annat kmr senare eller nàgot, för just nu behöver jag verkligen vila..

Hoppas ni haft en underbar nyàr OCH nyàrs-natt haha!

PUSS



Klänningen är fràn Cubus och den fick jag av syrran som Nyàrs-klapp!
Tights fràn H&M
Skor fràn Zara
Smycket köpt i Kosovo (TROR jag..)
Ja, jag var snygg som fan ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: