Gona

Trött på Sverige

Kategori: Allmänt

Det är så bra och ha en blogg. När man e på sånt där humör där man inte pallar med någon och är irriterad på precis alla så sätter man sig framför datorn och ser massa fina kommentarer, det är verkligen jättekul. Uppskattar verkligen det, tack så mycket babes!
Om det inte vorre för att jag shoppat idag så hade jag antagligen mått lite bajs just nu hehe, är bara så allmänt irriterad på min omgivning att jag bara vill boooooooort! 2½ år kvar sen slipper jag sånna här skitdagar, då börjar jag mitt nya liv i L.A! Där kan jag välja från börjar vilja jag vill ska närvara i min omgivning! Nej men helt ärligt nu, så trist allt är..det är ofta på fredags-kvällar jag får sån här ångest, känner att jag längtar bort oerhört mycket. Slippa allt som har med Sverige o göra. Jaja, jag är jättetacksam att jag fick komma hit och om det inte vorre för Sverige så gud vet vad jag skulle varit och så, stort tack till Sweden. Men jag valde inte själv och komma hit, det gjorde ju mina föräldrar..jag föddes ju här. Men helt seriös, tycker att det är så tråkigt land..vet inte om det är människorna eller vad det är men det känns bara som världen finns utanför Sverige. Äh, nu tjötar jag kanske lite för mycket pågrund av mitt dåliga humör men ack va jag längtar tills jag får inta L.A med min bästa vän, min ända vän som är som min soulmate, min syster, mitt allt. Pratar förstår om Itman. Är såg glad att jag har henne..Vad som än händer vet jag att vi aldrig glider isär, det kommer alltid vara vi till slut ändå, det vet jag bara. Om det inte vorre för henne skulle jag nog ha världens tråkigaste liv haha..vilket jag börjar få nu eftersom jag inte varit med henne på länge märker jag haha :S

Jaja, nu ska jag titta på Sex and the city..det blir man ju alltid glad av! Hoppas ni har en bra kväll hihi =)
Imon ska jag bannemig ha skoj iallafall!

Puss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag ser att du är en stor USA fan, speciellt LA. vill inte förstöra dina förhoppningar men tro inte att LA är en dans på rosor. jag kan säga det då jag har bott där nu ett tag. Allt blir vad man gör det till, lite tråkigt och läsa att alla klagar på Gbg, för gbg är trots allt the shit!

    2009-01-23 | 23:15:40
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jo ja vet, så naiv är jag inte. Men precis som du säger, "allt blir vad man gör det till" så är det oftast, men det är bara det att det känns som att i L.A är förutsättningarna bättre, liksom man har mer grejer och göra och därav roligare..har skrivit i tidigare inlägg också att jag vet att det inte är en dans på rosor, men jag vet iallafall att det är en stad full med möjligheter. Vill man så kan man, det tror jag på.

    2009-01-24 | 01:51:36
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • nela säger:

    du är så vacker!

    2009-01-24 | 02:12:43
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/
  • Ida Hjortsberg säger:

    Var med i min utlottning om ett Halsband med blå glas pärlor. Det är helt GRATIS! Ny tävling varje Söndag! Besked om du har vunnit det får du kl: 20.00 på söndag. Den avgörs söndag kl 18.00 den 25/1-2009. Ny tävling startar kl 21.00 söndag 25/1- 2009 var med i den också!Den kommer handla om Make Up!, du kan vinna 6 lyxiga produkter från max factor. Du behöver bara kommentera blogginlägget om tävling 354! Lycka till! och tipsa dina vänner! Desto tidigare du anmäler dej , desto sörre är chansen att du vinner!



    Ett stort lycka till!

    (För att tävla så kommentera inlägget med tävling 354. sök i katigorier och klicka på tävling, sedan ser du inlägget som senast lagts in, många som inte hittar den.)



    Kramar Från Ida Hjortsberg ( Bloggare och SmyckeTillVerkare )



    Tävla på www.nogg.se/smycken

    2009-01-24 | 09:37:59
    Bloggadress: http://www.nogg.se/smycken
  • Sanna säger:

    Jo men precis! Haha. ;D Ska införskaffa tröjorna när jag får pengar om de finns kvar då! (: Pussss

    2009-01-24 | 10:16:18
    Bloggadress: http://ssjolund.blogg.se/
  • frida säger:

    Underkläder och badklöder kan faktiskt vara lite knepigt :) Men allt annat går ju bra att beställa :)

    2009-01-24 | 12:23:04
    Bloggadress: http://frridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: