Gona

Sovmorgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon babes! Sovit gott? Ja, ni som hängt med ett tag vet ju hur sent jag somnar nu för tiden, och eftersom jag börjar tolv så överdriver jag ju ännu mer! Så jag somna väl runt 4-5 =( vafan! jag måste göra någonting åt det här! JAg blir astrött om dagarna men när jag lägger mig somnar jag ändå inte förrens efter 3 typ! Även om jag vart i skolan, tränat, jobbat whatever..så himla jobbigt ni fattar inte! Nu ska jag ta vagnen om 30 minuter och jag sitter i pyjamas, great haha..nej men nu är jag ensam hemma så musiken ska sättas på (då blir allt så mkt snabbare) ta en supersnabb dusch, ta på mig, fixa min lugg, mascara, FOOD and I'm done! Tror ni jag hinner? Vi får se haha!

Ha en underbar dag peeps! PUSS

Kommentarer

  • marigona säger:

    hhaha, skulle jag med gjort... :P

    2009-01-19 | 22:28:33
    Bloggadress: http://gonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: