Gona

Skridskor!

Kategori: Allmänt

Okej, min data segar som in i helvete nu så det blir nog inge vidare bra inlägg haha, men hej iallafall! Jag är så himla trött asså gud! Men som tur är så har jag sovmorgon imorgon! Vi ska till Tuve alla tvåorna på vår skola och åka skridskor!!!! YEAY Jag äääälskar skridskor!! Ska ta massa bilder också så ni får se hur kul vi haft det hihi =) Sen har dom planerat in Nattorigentering!! Fattar ni eller! Vi ska ha origentering typ runt 6-8 alla tvåor någonstans i mörkret, åååh så kul, är så glad haha jag älskar äventyyr och att skrämma upp mig själv och mitt sällskap! Speciellt Shabbu och Mirna som är typ fegast i världen, Mirna börjar ju gråta om hon fastnar i en hiss bara? Och Shabbu vågar egentligen inte kolla på skräckisar! Haha mina geeks..

Nu hade jag tänkt att ta mig ett varmt bad med alla mina nya Bubbel-baths och badsalter och grejer med underbara dofter!! Oh va skönt..hörs senare mina vänner!
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: