Gona

Shopping!

Kategori: Shopping

Riktig blogg-torka idag..därför tänkte jag bara berätta kort om min dag och sen med bilder!
Igàr somna vi sent, tittade pà Rosemary's baby, asdàlig faktist, den är tydligen jättekänd men den var faktist en riktigt flopp! Vakna sent, vaknade helt sjuk ocksà, ont i halsen och förkyld, men vi gick iväg ändà, först gick vi till en stor Second hand-affär sen gick vi till det stora köpcentrumet, hitta inte alls sà mkt tyvärr :( Men här kommer bilder pà det jag fick tag pà!

 
Sàà snygg, har letat ihjäl mig efter en lackväska med guldkedja! (Second hand)

 
Supersnygg skinnväska! (Second hand)

 
Jättesöt oversize t-shirt, letat efter en sàn med paljett-tights (som jag ocksà är ute efter!) Denna fràn Zara =)

Nu blir det film med popcorn och te! Hörs imorgon!
KISS

Kommentarer

  • My säger:

    Vad kan jag säga... scondhand affärer är rena skattkistan. Det är väl ett bra namn till en affär? hehe...



    Ps. mmm. té...



    Peace out loud!

    2009-01-02 | 23:03:27
    Bloggadress: http://arteco.blogg.se/
  • Tara säger:

    åååååh den bruna väskan :| (L)

    2009-01-03 | 02:57:14
  • GONA säger:

    SV: Tara, vet du att jag tänkte pà dig när jag sàg den! Jag ljuger inte! haha puss

    2009-01-03 | 04:12:51
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: